[MK1] Wymiana chłodnicy na tę z korkiem

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

[MK1] Wymiana chłodnicy na tę z korkiem

Post autor: M@rtin » pt gru 12, 2008 14:08

Chcę w swoim cabrio zmienić oryginalną chłodnicę (ze zbiorniczkiem) na tę z korkiem.
Napiszcie mi jak to rozwiązać - czy kostka do wentylatora podejdzie, czy kostak na dole chłodnicy podpasuje?

Jak to jest z zaślepieniem przewody co szedł od zbiorniczka do pompy??

Pozdro
M@rtin



Awatar użytkownika
stonebridge69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 549
Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
Lokalizacja: MORDOR
Kontakt:

Post autor: stonebridge69 » pt gru 12, 2008 23:47

To ja ci kolego zabije klina.Ja mam u siebie chlodnice z korkiem i zbiorniczek i o co tam chodzi to sam nie wiem ale wszystko dziala. :helm:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 15, 2008 20:48

Przewód wymontowujesz i zaspawujesz, ewentualnie w serwisie są jeszcze do dokupienia zaślepki takie gumowe co nakładasz i skręcasz opaska. Zbiornika już nie masz. Teraz kolejny ruch to zmiana chłodnicy. Są chłodnice lewe i prawe. Kup taką co ma węże po tej stronie co cię interesują. Czujnik pasuje w chłodnicę idealnie, osłona wiatraka też więc rzeźby nie powinno być żadnej. Kostka na wiatrak podchodzi lub nie, jak nie podejdzie to tylko zamieniasz piny i już działać będzie jak należy. :helm:



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pn gru 15, 2008 20:53

dobra dobra ale jak ten problem ma się do działu SPEED? :crazy:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn gru 15, 2008 20:57

Może ta z korkiem jest większa i już mamy mniejszą temp silnika w czasie jazdy, lepsze chłodzenie i w ogóle. I już mamy temat na temat. Koniec OT.



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Post autor: M@rtin » wt gru 16, 2008 15:58

TAZ wielkie dzięki za pomoc. Poszedl pkt.

Pozdro
M@rtin



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 16, 2008 16:29

W razie czego służę pomocą bo starych MK1 miałem kilka. :grin: :grin:



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Post autor: M@rtin » wt gru 16, 2008 16:33

Dzięki. Napewno się coś odezwę :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości