Swap silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2
Witam. Potrzebuję info nt. swapa Silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2. Chodzi mi dokładnie o podpięcie sterownika od silnika do inst. elekt. MK2 i chcę spiąc go ze skrzynią od 1.8. a wogóle każda tak naprawdę informacja mi się przyda na ten temat.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
co do elektryki jest istotny rocznik biorcy. Golfy II po sierpniu 89 mają skrzynkę bezpieczników i przekaźników taką jak golfy III, więc jak masz osprzęt silnika łącznie z wiązkami to nie będzie dużych problemów. Kolejna rzecz z elektryki do rozwiązania to musisz mieć pompę (lub 2 pompy jak w mk2) paliwa o wydajności 3-4 bary. Co do kwestii mechanicznych inni lepej pomogą ode mnie, ale użyj jeszcze wyszukiwarki na dole strony, bo podobnych tematów jest dużo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
chodzi o kształt wtyczek wiązek od osprzętu silnika. Zeby pasowały do skrzynki bezpieczników. Więc do twojego będa pasować.
Pompa od 1.8 ale z czego? Z mk3 nie bo za słaba. Zestaw dwóch pomp od mk2 z silnikiem 1.8 na wtrysku digifanta (PF, PB) jak najbardziej.
Pompa od 1.8 ale z czego? Z mk3 nie bo za słaba. Zestaw dwóch pomp od mk2 z silnikiem 1.8 na wtrysku digifanta (PF, PB) jak najbardziej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jeżeli miałeś taki silnik jak w profilu to troche zabawy cie czeka, musisz dołożyć 2 przekaźniki do skrzynki i najlepiej instalacje na tył z GT/GTi (chyba że dorobisz zasilanie pompy), jeśli z silnikiem 2.0 masz kompletną instalacje to pasuje P&P do twojej deski, pytanie jeszcze z jakiego roku masz sterownik?? jak po 94r to dojdzie zabawa z imoJOHNNY* pisze:Chodzi mi dokładnie o podpięcie sterownika od silnika do inst. elekt. MK2 i chcę spiąc go ze skrzynią od 1.8. a wogóle każda tak naprawdę informacja mi się przyda na ten temat.
JOHNNY*, pompa paliwa bedzie od MK2 GT. A o co chodzi z tym imo,jakiś większy problem bo sterownik jak i cały golf jest z 96 r?
[ Dodano: 11 Gru 2008 15:17 ]
I jeszcze jedna rzecz. Chcę to spiąc ze skrzynia biegów od 1.8 bo nie chcę mi się zegarów i całego z tym związanego majdanu przekładac. Ma moze ktos taką skrzynię i info jakby to działało na drodze?
[ Dodano: 11 Gru 2008 15:17 ]
I jeszcze jedna rzecz. Chcę to spiąc ze skrzynia biegów od 1.8 bo nie chcę mi się zegarów i całego z tym związanego majdanu przekładac. Ma moze ktos taką skrzynię i info jakby to działało na drodze?
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
w 1,6 sa połosie za cienkie do 2,0 musisz wymienic polosie na takie z mk2 gt lub gti ktore sa grubsze i ta wiaze sie (zelezy jaka masz skrzynie) z wymiana flansz w skrzyni to jest ta czesc do ktorej przykreca sie polosie jak nie wymienisz to poprostu ukreca sie polosie z 1,6
pompa z mk2 GT bedzie za słaba bo ona ma cisnienie robocze 1,2 bara a potrzebna jest taka ok 3 barów jak w mk2 PF czy PB
jesli jest imobizlizer w kompie moze byc problem z odpaleniem silnika chyba ze wlozysz stacyjke z tego mk3 (moge sie mylic odnosnie imo, jak co to niech mnie ktos poprawi)
bedziesz potrzebował łap silnika z mk3 2,0
i napewno bedziesz miał troche kabelkologi jesli masz kpl wiazki to luz gorzej jak czegos brakuje, no i to o czym pisal toffic instlacja do pompy paliwa z przekaznikiem
no i przydałoby sie tez hamulce wieksze załozyc zey mozna to bylo hamowac a nie zwalniac
pompa z mk2 GT bedzie za słaba bo ona ma cisnienie robocze 1,2 bara a potrzebna jest taka ok 3 barów jak w mk2 PF czy PB
jesli jest imobizlizer w kompie moze byc problem z odpaleniem silnika chyba ze wlozysz stacyjke z tego mk3 (moge sie mylic odnosnie imo, jak co to niech mnie ktos poprawi)
bedziesz potrzebował łap silnika z mk3 2,0
i napewno bedziesz miał troche kabelkologi jesli masz kpl wiazki to luz gorzej jak czegos brakuje, no i to o czym pisal toffic instlacja do pompy paliwa z przekaznikiem
no i przydałoby sie tez hamulce wieksze załozyc zey mozna to bylo hamowac a nie zwalniac
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 21:23 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
JOHNNY*, spoko hebelki też pójdą pod nóż, ale na razie chcę sam napęd dopasowac. a jeśli chodzi o kabelki to mam całą a właściwie będę miał całą instalację bo gti jest po baranku.
[ Dodano: 12 Gru 2008 22:39 ]
JOHNNY*, ...jeszcze jedna sprawa. co to za silniki PF i PB i so to za numer z łapami?
[ Dodano: 12 Gru 2008 23:14 ]
JOHNNY*, spoko już wiem co to za silniki.troszkę lekturki na forum i wszystko wiadomo
[ Dodano: 12 Gru 2008 22:39 ]
JOHNNY*, ...jeszcze jedna sprawa. co to za silniki PF i PB i so to za numer z łapami?
[ Dodano: 12 Gru 2008 23:14 ]
JOHNNY*, spoko już wiem co to za silniki.troszkę lekturki na forum i wszystko wiadomo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości