Swap silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Swap silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2

Post autor: JOHNNY* » śr gru 10, 2008 21:41

Witam. Potrzebuję info nt. swapa Silnika 2.0 8V z MK3 GTI do MK2. Chodzi mi dokładnie o podpięcie sterownika od silnika do inst. elekt. MK2 i chcę spiąc go ze skrzynią od 1.8. a wogóle każda tak naprawdę informacja mi się przyda na ten temat.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 10, 2008 21:51

co do elektryki jest istotny rocznik biorcy. Golfy II po sierpniu 89 mają skrzynkę bezpieczników i przekaźników taką jak golfy III, więc jak masz osprzęt silnika łącznie z wiązkami to nie będzie dużych problemów. Kolejna rzecz z elektryki do rozwiązania to musisz mieć pompę (lub 2 pompy jak w mk2) paliwa o wydajności 3-4 bary. Co do kwestii mechanicznych inni lepej pomogą ode mnie, ale użyj jeszcze wyszukiwarki na dole strony, bo podobnych tematów jest dużo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » śr gru 10, 2008 22:05

Paweł Marek, Mój jest z września 91 a jak to miało by dokładnie wygłądac z tą elektryką? a co do pompy to mogę miec od 1.8. nada się?

[ Dodano: 10 Gru 2008 21:07 ]
, JOHNNY*, sorry ten tekst miał byc tutaj



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » śr gru 10, 2008 22:09

JOHNNY*, zobacz temat od TAZ-a


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 10, 2008 22:10

chodzi o kształt wtyczek wiązek od osprzętu silnika. Zeby pasowały do skrzynki bezpieczników. Więc do twojego będa pasować.
Pompa od 1.8 ale z czego? Z mk3 nie bo za słaba. Zestaw dwóch pomp od mk2 z silnikiem 1.8 na wtrysku digifanta (PF, PB) jak najbardziej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr gru 10, 2008 23:07

JOHNNY* pisze:Chodzi mi dokładnie o podpięcie sterownika od silnika do inst. elekt. MK2 i chcę spiąc go ze skrzynią od 1.8. a wogóle każda tak naprawdę informacja mi się przyda na ten temat.
Jeżeli miałeś taki silnik jak w profilu to troche zabawy cie czeka, musisz dołożyć 2 przekaźniki do skrzynki i najlepiej instalacje na tył z GT/GTi (chyba że dorobisz zasilanie pompy), jeśli z silnikiem 2.0 masz kompletną instalacje to pasuje P&P do twojej deski, pytanie jeszcze z jakiego roku masz sterownik?? jak po 94r to dojdzie zabawa z imo



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » czw gru 11, 2008 16:02

JOHNNY*, pompa paliwa bedzie od MK2 GT. A o co chodzi z tym imo,jakiś większy problem bo sterownik jak i cały golf jest z 96 r?

[ Dodano: 11 Gru 2008 15:17 ]
I jeszcze jedna rzecz. Chcę to spiąc ze skrzynia biegów od 1.8 bo nie chcę mi się zegarów i całego z tym związanego majdanu przekładac. Ma moze ktos taką skrzynię i info jakby to działało na drodze?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 11, 2008 17:21

JOHNNY* pisze:Chcę to spiąc ze skrzynia biegów od 1.8 bo nie chcę mi się zegarów i całego z tym związanego majdanu przekładac. Ma moze ktos taką skrzynię i info jakby to działało na drodze?
jak masz skrzynie z 2.0 to wyciagasz tylko impulsator a dajesz napęd linki i po kłopocie



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » czw gru 11, 2008 22:11

JOHNNY*, dzięki za podpowiedź. a gdybym chciał to tak prowizorycznie złączyc z moimi półosiami od 1.6 to szło by z tym jakoś jechac. chociaż na jakiś czas?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw gru 11, 2008 22:16

flansze zmieniasz w skrzyni pod przeguby 90



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » pt gru 12, 2008 16:14

JOHNNY*, tzn bo nie bardzo rozumiem?



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt gru 12, 2008 21:22

w 1,6 sa połosie za cienkie do 2,0 musisz wymienic polosie na takie z mk2 gt lub gti ktore sa grubsze i ta wiaze sie (zelezy jaka masz skrzynie) z wymiana flansz w skrzyni to jest ta czesc do ktorej przykreca sie polosie jak nie wymienisz to poprostu ukreca sie polosie z 1,6

pompa z mk2 GT bedzie za słaba bo ona ma cisnienie robocze 1,2 bara a potrzebna jest taka ok 3 barów jak w mk2 PF czy PB

jesli jest imobizlizer w kompie moze byc problem z odpaleniem silnika chyba ze wlozysz stacyjke z tego mk3 (moge sie mylic odnosnie imo, jak co to niech mnie ktos poprawi)

bedziesz potrzebował łap silnika z mk3 2,0

i napewno bedziesz miał troche kabelkologi jesli masz kpl wiazki to luz gorzej jak czegos brakuje, no i to o czym pisal toffic instlacja do pompy paliwa z przekaznikiem

no i przydałoby sie tez hamulce wieksze załozyc zey mozna to bylo hamowac a nie zwalniac
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 21:23 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt gru 12, 2008 21:29

zajac pisze:bedziesz potrzebował łap silnika z mk3 2,0
łapy akurat lepiej żeby przekręcił z PNki



JOHNNY*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn lis 24, 2008 22:03
Lokalizacja: wo

Post autor: JOHNNY* » pt gru 12, 2008 23:35

JOHNNY*, spoko hebelki też pójdą pod nóż, ale na razie chcę sam napęd dopasowac. a jeśli chodzi o kabelki to mam całą a właściwie będę miał całą instalację bo gti jest po baranku.

[ Dodano: 12 Gru 2008 22:39 ]
JOHNNY*, ...jeszcze jedna sprawa. co to za silniki PF i PB i so to za numer z łapami?

[ Dodano: 12 Gru 2008 23:14 ]
JOHNNY*, spoko już wiem co to za silniki.troszkę lekturki na forum i wszystko wiadomo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości