Kit Turbo do KR/PL Zobacz!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
GTO ma racje, poniewaz wmontowanie turbo przy k-jetronicu spowoduje ze auto bedzie jechac do okolo 3tys rpm pozniej mieszanka stanie sie za uboga i silnik bedzie sie dusil krztusil i przegrzewal co w szybkim tempie zdewastuje motor, po drugie przy takim kolektorze wydechowym bedzie takie echo w wydechu ze straci moc a nie zyska... tak mysle. po drugie drugie trza by bylo do tego porzadna odme zrobic bo pluc olejem bedzie z oryginalnej (mysle tu o zabraniu gazow z pod pokrywy zaworow gdyz przy pompowaniu przez turbo zaczna sie przedmuchy przez prowadnice zaworow i zacznie sie klopot) Duzo do pisania jeszcze ale to wystarczy
Ostatnio zmieniony śr sie 10, 2005 21:39 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ostry haczyk to jest ale ze stopniem sprezania.
-jakie C/R ma seryjne PG ?
-jaką pojemność ma głowica 8v
-jaką pojemność ma głowica 16v
-o ile zmniejszy sie C/R przy zmianie głowicy z 8 na 16v
-jakie C/R będzie po założeniu tych tłoków do 16v
to tak w telegraficznym skrocie
z góry powiem że C/R bedzie strasznie niskie , okolice 7:1.
-jakie C/R ma seryjne PG ?
-jaką pojemność ma głowica 8v
-jaką pojemność ma głowica 16v
-o ile zmniejszy sie C/R przy zmianie głowicy z 8 na 16v
-jakie C/R będzie po założeniu tych tłoków do 16v
to tak w telegraficznym skrocie
z góry powiem że C/R bedzie strasznie niskie , okolice 7:1.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
przy stopniu 7,5:1 doladowanie 3,5 bar da jakas 4 z przodu w mocy ..... szkoda napedu
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ale ja nie zartowalem:P ja jestem po testach na 3,5 bar i jak na razie nie spieszy mi sie drugi raz testowac......ml2210 pisze:Nie wiem czy się zrozumieliśmi, to był zart.evolution pisze:przy stopniu 7,5:1 doladowanie 3,5 bar da jakas 4 z przodu w mocy ..... szkoda napedu
4 bary na tym zestawie.
rozerwana skrzynka biegow, popekany w 3 du*** docisk. spieki zmielone na proszek nie mowiac o reszcie tarczy sprzeglowej, wygieta przepustnica, rozerwane weze i intercooler.... nic dodac nic ujac mysle:D:D ( te ostatnie po puszczeniu gazu..... ale co by nie bylo warto bylo... suzuka nie odeszla)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
nie wiecie, ktos kupil ten zestawik ?? :>
ot: sory panowie evolution i ml2210 jesli poczuliscie sie urazeni, w watku o pl>kr, ale nie mialem zamiaru nikogo urazic, a tym samy zadac jakis tajemnic handlowych;) po prostu bylem ciekaw zasad dzialania i modyfikacja, natomiast jesli autor zyje z tego co robi to w pelni rozumiem ze nie chce sie dzielic swaja wiedza bez zadnych korzysci. nie mialem zamiaru nikogo urazic, a moj post mial za zadanie sprowokowac do dyskusji, jednak widze ze sie nei zrozumielismy i wprowadizliscie maly pojazd po mojej osobie. mimo wszystko przepraszam was jeszcze raz, jesli poczuliscie sie urazeni, peace
ot: sory panowie evolution i ml2210 jesli poczuliscie sie urazeni, w watku o pl>kr, ale nie mialem zamiaru nikogo urazic, a tym samy zadac jakis tajemnic handlowych;) po prostu bylem ciekaw zasad dzialania i modyfikacja, natomiast jesli autor zyje z tego co robi to w pelni rozumiem ze nie chce sie dzielic swaja wiedza bez zadnych korzysci. nie mialem zamiaru nikogo urazic, a moj post mial za zadanie sprowokowac do dyskusji, jednak widze ze sie nei zrozumielismy i wprowadizliscie maly pojazd po mojej osobie. mimo wszystko przepraszam was jeszcze raz, jesli poczuliscie sie urazeni, peace
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja tam sie nie gniewam na ciebie ale skoro chcesz pokoju to ja podpowiem o walku bo wsumie to sie ma tak:
katy otwarcia
walek ssacy oryginalnie przy luzie 1mm/ bez luzu:
KR 212 / 251
PL, 9A 200 /236
ABF 217 /256
a teraz najlepsze :):)
walek wydechowy we wszystkich jest identyczny..............
220/261 stopni........
co ciekawsze kat miedzy punktem maksymalnego wzniosu krzywki a najblizszym zebem kolka lancuszka rozrzadu na walku ssacym a wydechowym to roznica rzedu 1 stopnia.
wiec powiem co trzeba zrobic......... dorwac walek wydechowy z jakiegokolwiek motoru po czym ustawic rozrzad na znakach, zdemontontowac kolektor ssacy pokrywke walkow, pasek rozrzadu, po czym przekrecamy wal korbowy okolo cwierc obrotu w lewo, tak aby tłoki stanely po srodku cylindrow, zdemontowac aparat zaplonowy obydwa oryginalne walki wraz z lancuszkiem, Teraz bierzemy dorwany walek wydechowy ucinamy go nawet fleksa (najlepiej na tokarce zeby rowno bylo) tak aby dlugoscia byl identyczny z oryginalnym ssacym (odcina sie naped walka ten co idzie do kola rozrzadu) wziac oryginalny walek ssacy odliczyc ilosc zebow na kole lancucha od np krzywki z 4 cylindra do znaku na walku, wziasc nastepnie uciety walek wydechowy i odliczyc te sama ilosc zebow w ta sama strone i zrobic swoj nowy znak na tymze walku wydechowym. mamy przygotowany walek ssacy do wlozenia. nastepnie obowiazkowo wyjac wszystkie szklanki popychaczy zalozyc sam walek bez lancuszka, skrecic pokrywy lozysk walka i sprobowac go obrocic pare razy sprawdzajac czy sie nie przyciera gdzies(jesli obraca sie ciezko zdjac pokrywki i sprawdzic na ktorej sie przyciera, beda metaliczne rysy-blyszczace, jesli takie sa w drastyczny poniekad sposob trzeba dotrzec walek do glowicy........ bierzemy najciensza paste do zaworow lub paste do polerowania nakladamy na czopy i skrecamy spowrotem wszystko delikatnie po czym obracamy pare razy walkiem, znowu dokrecamy palcami delikatnie i tak w kolko az do dokrecenia nakretek do konca , ale tylko palcami.!!!!!!!!!!!!!! po czym demontujemy wszystko myjemy glowice z resztek pasty tak samo jak walek, montujemy szklanki polewamy czopy walka olejem montujemy juz z lancuszkiem obydwa walki ustawiajac wydc na oryginalnym znaku a nowy ssacy na naszym w lini glowicy(wskazowka naciecie z tylu walkow ma byc pod roznymi katami nie moga byc rownolegle) po czym czekamy okolo godzinki ustawiamy spowrotem wal korbowy na znak krecac w prawo cwierc obrotu, montujemy pasek rozrzadu recznie obracamy walem korbowym tylko w prawo sprawdzajac czy sie nie blokuje silnik, montujemy reszte jak jest w porzadku i palimy silnik. do zagrzania niech pochodzi sobie na wolnych potem zestrojenie wagi, zaplon zalecalbym przyspieszyc okolo 3do 4 stopni i jazda:D:D:D to w ramach pokoju na forum:P:P
katy otwarcia
walek ssacy oryginalnie przy luzie 1mm/ bez luzu:
KR 212 / 251
PL, 9A 200 /236
ABF 217 /256
a teraz najlepsze :):)
walek wydechowy we wszystkich jest identyczny..............
220/261 stopni........
co ciekawsze kat miedzy punktem maksymalnego wzniosu krzywki a najblizszym zebem kolka lancuszka rozrzadu na walku ssacym a wydechowym to roznica rzedu 1 stopnia.
wiec powiem co trzeba zrobic......... dorwac walek wydechowy z jakiegokolwiek motoru po czym ustawic rozrzad na znakach, zdemontontowac kolektor ssacy pokrywke walkow, pasek rozrzadu, po czym przekrecamy wal korbowy okolo cwierc obrotu w lewo, tak aby tłoki stanely po srodku cylindrow, zdemontowac aparat zaplonowy obydwa oryginalne walki wraz z lancuszkiem, Teraz bierzemy dorwany walek wydechowy ucinamy go nawet fleksa (najlepiej na tokarce zeby rowno bylo) tak aby dlugoscia byl identyczny z oryginalnym ssacym (odcina sie naped walka ten co idzie do kola rozrzadu) wziac oryginalny walek ssacy odliczyc ilosc zebow na kole lancucha od np krzywki z 4 cylindra do znaku na walku, wziasc nastepnie uciety walek wydechowy i odliczyc te sama ilosc zebow w ta sama strone i zrobic swoj nowy znak na tymze walku wydechowym. mamy przygotowany walek ssacy do wlozenia. nastepnie obowiazkowo wyjac wszystkie szklanki popychaczy zalozyc sam walek bez lancuszka, skrecic pokrywy lozysk walka i sprobowac go obrocic pare razy sprawdzajac czy sie nie przyciera gdzies(jesli obraca sie ciezko zdjac pokrywki i sprawdzic na ktorej sie przyciera, beda metaliczne rysy-blyszczace, jesli takie sa w drastyczny poniekad sposob trzeba dotrzec walek do glowicy........ bierzemy najciensza paste do zaworow lub paste do polerowania nakladamy na czopy i skrecamy spowrotem wszystko delikatnie po czym obracamy pare razy walkiem, znowu dokrecamy palcami delikatnie i tak w kolko az do dokrecenia nakretek do konca , ale tylko palcami.!!!!!!!!!!!!!! po czym demontujemy wszystko myjemy glowice z resztek pasty tak samo jak walek, montujemy szklanki polewamy czopy walka olejem montujemy juz z lancuszkiem obydwa walki ustawiajac wydc na oryginalnym znaku a nowy ssacy na naszym w lini glowicy(wskazowka naciecie z tylu walkow ma byc pod roznymi katami nie moga byc rownolegle) po czym czekamy okolo godzinki ustawiamy spowrotem wal korbowy na znak krecac w prawo cwierc obrotu, montujemy pasek rozrzadu recznie obracamy walem korbowym tylko w prawo sprawdzajac czy sie nie blokuje silnik, montujemy reszte jak jest w porzadku i palimy silnik. do zagrzania niech pochodzi sobie na wolnych potem zestrojenie wagi, zaplon zalecalbym przyspieszyc okolo 3do 4 stopni i jazda:D:D:D to w ramach pokoju na forum:P:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ABF ma 221/220 stopni zdaje sie a nie 217
a o wałku wydechowym jako ssacy to juz wiadomo kilka lat - walek sie ucina i przefazowywuje (tak jak piszesz) . szczegoły z fotkami jak to zrobić sa na vortex'ie
a o wałku wydechowym jako ssacy to juz wiadomo kilka lat - walek sie ucina i przefazowywuje (tak jak piszesz) . szczegoły z fotkami jak to zrobić sa na vortex'ie
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
no wiesz ale jakos na tym forum na ten temat wszyscy milczeli, a doszedlem do tego sam kiedys....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości