Oj nie przesadzaj jak oby dwa auta zdrowe to vr6 jest minimalnie szybszy ale już lekko grzebnięty ABF faktycznie zdrowo łoi dupę vr-ce z tym że vr-a też można zawsze pomodzićdjalien pisze:dobry ABF pożre bez problemu seryjnego vr-a
2.0 8V jak zwiekszyc moc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 08:41 przez AD6, łącznie zmieniany 2 razy.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
Na pewno mniejszy koszt niz turbo do 2.0 8vevolution pisze:silnik wsadz 2.0 16v...
Nawet niech ABF'a wciagnie o pol maski to w spalaniu przegra o grubosc portfela No ale dzwiek VR jest nie do opisania. Wiec cos za cos.AD6 pisze:jak oby dwa auta zdrowe to vr6 jest minimalnie szybszy
GRZANA ma 2,0 150KM pod maska swojego mk2 wiec jak cos to mozesz z nim pogadac na temat modyfikacji jak zostalo rozwiazane wsadzenie tego silnika do mk2 jak czegos bys nie wiedzial z zdecydowalbys sie na ten silnik a nie na turbo 8v.
ABF + Blos i jeżdżę taniej niż moja mama chevroletem aveo 1,2Maciek23 pisze:Nawet niech ABF'a wciagnie o pol maski to w spalaniu przegra o grubosc portfela
Turbo fajna rzecz rozwojowa ale droga 16V parę kucy więcej ale taniej przede wszystkim trzeba sobie powiedzieć ile można przeznaczyć $$ na mody ja osobiście do mk2 wsadził bym ABF-a i ewentualnie w przyszłości jak by się więcej kasy pojawiło pobawił się doładowaniem
Ostatnio zmieniony sob lis 22, 2008 18:03 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Przepraszam! ale czy jak wkładanie turbiny do 2.0 8v jest nawet troche opłacalne to czy nie da rady zrobić coś z 1.8 GT abs?????? Turbo wiem ze drogo wyniesie i nie opłacalne jest ale chciałbym tak jak kolega mieć mocniejszego mk3 1.8 gt. Na ile można modzić taki silnik jak on ma 90km to tak na 125 lub 130 już myśle ze fajnie by chodził i mógł troche powalczyć na ulicy.
Mój MK2 ABF
viewtopic.php?f=87&t=499866
viewtopic.php?f=87&t=499866
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
Troche dziwne pytanie bo mozesz miec nawet 500KM jak masz spory zasob portfela.fill89 pisze:Na ile można modzić taki silnik jak on ma 90km
Moze lepiej byloby zapytac ile kasy mniej wiecej sie wyda na 130KM w tym silniku zeby zrobic. Choc to tez beda przypuszczenia bo wszystko wyjdzie w praniu. Na pewno nie jest to tania zabawa
No tak mogłem bardziej sprecyzować pytanie. W odległych planach jest swap na 2.0 16v abf ale koszt utrzymania samochodu wzrasta z mocą myślałem też o madzeniu w 1.8 gt bo mam okazję kupić taki silnik za niewielkie pieniądze w bd stanie i mógłbym w nim dłubać na spokojnie w garażu potem szybka zamiana i na hamownie. Tylko czy z hamowni wróci się rozczarowanym czy zachwyconym ze swojej pracy. To jaki koszt mniej więcej jest podniesienia mocy w 1.8 gt do około 130 km ?
Mój MK2 ABF
viewtopic.php?f=87&t=499866
viewtopic.php?f=87&t=499866
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
fill89, odpuść sobie, ponieważ szybko silnik na doładowaniu się rozleci, a największą jego bolączką jest brak natrysku oleju na denko tłoka można to samemu zrobić, ale czy się opłaca jak można wstawić dół od 2E z takim patentem już w standardzie?? Ja czekam za silnikiem 2.0 AGG bo kupiłem w tanich pieniądzach cały komplet na swap'a, ale nie będę przekładał całości bo to nie opłacalne tym bardziej, że mam LPG i klime, a w tamtej instalacji do 2.0 AGG nie ma klimy. Dlatego zrobię hybrydę z tych dwóch silników, czyli głowica z wtryskiem oraz kolektor wydechowy od ABS'a a dół silnika od AGG + wałek rozrządu od tego silnika. Co z tego wyjdzie nikt nie wie szacowana moc po takim czymś to około 100KM tylko do tego jeszcze trzeba wgrać softa z kompa Audi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 23:33 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
ROZUMIEM marcinas1983 ale mi nie chodzi o doładowanie myślałem raczej o sportowym wałku polerowaniu gniazd zaworów ewentualnie odelżyć koło zamachowe i zrobić dolot oraz wydech. czy to po prostu doda troche mocy dla mojego 1.8 gt??? bo koszt to około 4 tys będzie
Mój MK2 ABF
viewtopic.php?f=87&t=499866
viewtopic.php?f=87&t=499866
marcinas1983 powiem tobie że mam podobną hybrydę w mk2 dół 2e głowicę kompletną Pf. Wszystko w stanie Bdb głowica wyrównywana i papierkiem 80 na wodę i bardzo dobrze to jeździ. tylko teraz będzie trzeba wymienić wałek rozrządu, kompletny wydech, i w przyszłości Megasquirt zamiast antycznego procesora Motorolli:)
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Papierek 80? Tosz po takim papierze to nie ma szans działać. W ogole szacun za równanie głowicy papierem ściernymslonek69 pisze:marcinas1983 powiem tobie że mam podobną hybrydę w mk2 dół 2e głowicę kompletną Pf. Wszystko w stanie Bdb głowica wyrównywana i papierkiem 80 na wodę i bardzo dobrze to jeździ. tylko teraz będzie trzeba wymienić wałek rozrządu, kompletny wydech, i w przyszłości Megasquirt zamiast antycznego procesora Motorolli:)
[ Dodano: Wto Lis 25, 2008 10:27 am ]
Można zrobić 1,8 na 130 koni:fill89 pisze:No tak mogłem bardziej sprecyzować pytanie. W odległych planach jest swap na 2.0 16v abf ale koszt utrzymania samochodu wzrasta z mocą myślałem też o madzeniu w 1.8 gt bo mam okazję kupić taki silnik za niewielkie pieniądze w bd stanie i mógłbym w nim dłubać na spokojnie w garażu potem szybka zamiana i na hamownie. Tylko czy z hamowni wróci się rozczarowanym czy zachwyconym ze swojej pracy. To jaki koszt mniej więcej jest podniesienia mocy w 1.8 gt do około 130 km ?
1. Tłoki z silnika PF/PB/1P
2. Układ wtryskowy z w/w silników lub z silnika PG
3. Przepustnica i kolektor ssący z listwą i regulatorem cisnienia + pompą paliwa z w/w silników
4. Kolektor wydechowy 4:2:1
5. Wałek rozrządu od schricka
6. Wystrojenie całości pod ten setup
Koszty
1. 200
2. 600
3. 300
4. 600-1500
5. 800
6. 1200
Daje to łacznie 4600 na porządnym kolektorze wydechowy.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
w ten sposób możesz ją co najwyżej spiepszyć chcesz zrobić to porządnie to oddaj ją do kogoś kto sie tym zajmuje wydacz 50zł poczekasz 30 minut i będziesz miał głowicę zrobioną profesjonalnie
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
powiem wam tak a propo calej tej strony.. koszt turbo do 2e czy abf to te same koszta i te same moce jesli zrobi sie z glowa... zawsze w okolicach 15 kola
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości