Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 walet90
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
- Lokalizacja: Gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: walet90 » pt paź 31, 2008 01:01
			
			
			
			
			Witam posiadam gofra mk2 z silniczkiem 1.6 PN jak można podnieść moc tego silniczka? Motor jest w dobrym stanie. Jeszcze jedno pytanko 

 jak się wylicza dlugos rury do stożka? Pozdrawiam  

					Ostatnio zmieniony pt paź 31, 2008 01:18 przez 
walet90, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								malutki							
- Forum Master
  
- Posty: 1051
- Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
- Lokalizacja: Opole/Krapkowice
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malutki » pt paź 31, 2008 01:25
			
			
			
			
			walet90 pisze:.6 PN jak można podnieść moc tego silniczka?
zmienic na inny, co slepszego nie mozna raczej zrobic
Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1 
Szafa gra 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bugalon
- V.I.P.
  
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bugalon » pt paź 31, 2008 09:51
			
			
			
			
			Zależy jeszcze od ilości pracy jaka gosc chce w to wlozyć. Mozna zmienić wał i układ korbowo tłokowy na taki z 1,8. Dać głowicę z RP, cały osprzęt z RP i cieszyc się 90 koniami 

Pozdrawiam
                                         Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 walet90
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
- Lokalizacja: Gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: walet90 » pt paź 31, 2008 13:49
			
			
			
			
			No a powiedzmy zamontować pełen mechaniczny wtrysk z wersji 2.0 ? Do tego stożek i wydech razem z kolektorem 4-2-1 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bugalon
- V.I.P.
  
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bugalon » pt paź 31, 2008 15:10
			
			
			
			
			A mozesz mi wytlumaczyć po co Ci wtrysk od 2,0 skoro silnik jest 1,6? Stożek i wydech dadzą Ci mniej mocy niż wymiana bebechów w silniku wraz z osprzętem (tak jak opisałem wyzej) a będzie tańsza od tego co opisałeś.
			
									
									
		
		
				Pozdrawiam
                                         Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt paź 31, 2008 16:10
			
			
			
			
			walet90 pisze:No a powiedzmy zamontować pełen mechaniczny wtrysk z wersji 2.0 ? Do tego stożek i wydech razem z kolektorem 4-2-1 

 
nie zamontujesz do PN takiego wtrysku, cza glowice zmienic
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 walet90
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
- Lokalizacja: Gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: walet90 » pt paź 31, 2008 19:55
			
			
			
			
			A jaki kolwiek wtrysk? bez zmiany glowicy...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » pt paź 31, 2008 23:53
			
			
			
			
			walet90 pisze:A jaki kolwiek wtrysk? bez zmiany glowicy...
tylko monojetronik, albo itb  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 fazer86
- Mały gagatek
  
- Posty: 67
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 18:44
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: fazer86 » sob lis 01, 2008 15:35
			
			
			
			
			walet90 pisze:jak można podnieść moc tego silniczka? 
..
dokładnie tak samo jak każdego innego
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 walet90
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
- Lokalizacja: Gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: walet90 » ndz lis 02, 2008 15:19
			
			
			
			
			No a razem z mono trza wrzucić jakiś komputer do tego, co nie? Po wstawieniu monowtrysku będzie zauważalna rożnica?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Borys							
- V.I.P.
  
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Borys » ndz lis 02, 2008 15:43
			
			
			
			
			walet90 pisze:No a razem z mono trza wrzucić jakiś komputer do tego, co nie? Po wstawieniu monowtrysku będzie zauważalna rożnica?
no oczywiscie ze trzeba, róznica powinna byc, powinno nie byc problemó z zapalaniem a i osiągi powinny byc ciut lepsze
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » ndz lis 02, 2008 15:46
			
			
			
			
			fazer86 pisze:walet90 napisał/a:	
jak można podnieść moc tego silniczka?
..
dokładnie tak samo jak każdego innego
 znawca tematu widze 

 ze sie rozpisał....nie szalej 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 walet90
- Nowicjusz
  
- Posty: 14
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:15
- Lokalizacja: Gdynia
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: walet90 » ndz lis 02, 2008 16:48
			
			
			
			
			Problemów z zapalaniem auta nigdy nie miałem, czy to zima czy lato i jak jest ciepły lub zimny.. Ogólnie to myślałem nad swapem g60 ale nie wiem czy mi to się opłaca... jak mam wydać na to 5k zł no to wole se corrado kupić 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zajac							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zajac » ndz lis 02, 2008 17:58
			
			
			
			
			zawsze mozesz za pare groszy kupic 1,8 i wsadzic zamiast 1.6
			
									
									
		
		
				Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości