Jakie sprzęgło? PG i skrzynia 4t
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jakie sprzęgło? PG i skrzynia 4t
Witam.
Jakie zastosować sprzęgło by sprawnie przeniosło moc bez ślizgania?
nowy docisk i tarcza od turbodiesla temu sprosta?
czy zostawić docisk z td i tarcza spiek ale by można było w miare płynnie ruszać
moc silnika nie pozostanie seryjna także sprzęgło musi być z zapasem
pozdrawiam
luckash
Jakie zastosować sprzęgło by sprawnie przeniosło moc bez ślizgania?
nowy docisk i tarcza od turbodiesla temu sprosta?
czy zostawić docisk z td i tarcza spiek ale by można było w miare płynnie ruszać
moc silnika nie pozostanie seryjna także sprzęgło musi być z zapasem
pozdrawiam
luckash
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
kompletn sprzeglo z mk3 gti da rade na dluzszym przebiegu, ale to raczej labedzi spiew bedzie... nie bez powodu montowli tam 228 milmetrow na skrzynce na linki
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wzmocniony docisk 210 mm sachsa o koszt 1700 plus minus przy obecnym kursie walutowym, niekalkuluje sie, alóz skrzynke na linki na lince sprzegła przerabiania dokladnie tyle samo co przy zmianie na 4t a efekty duzo lepsze
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
W PL można zrobić kompletne sprzęgło na podwójnych sprężynach juz za 900 zlociszy (do skrzyni 020). Do VRa robił Rafał 1200 za komplet wyszło (robione na nowym sprzęgle LUKa). Radzi sobie taki setup bez problemu z mocami 400+ i 500+ niutona.evolution pisze:wzmocniony docisk 210 mm sachsa o koszt 1700 plus minus przy obecnym kursie walutowym, niekalkuluje sie, alóz skrzynke na linki na lince sprzegła przerabiania dokladnie tyle samo co przy zmianie na 4t a efekty duzo lepsze
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tyle to seryjne sprzeglo z vr znosi bez zajaknieciabugalon pisze:Radzi sobie taki setup bez problemu z mocami 400+ i 500+ niutona.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Znosi ale nie na długo A taki setup na skrzyni na wodziki znosi na nowym sprzęgle spokojnie 200 niutonów. Zapodanie podwojnej sprężyny spokojnie podniesie jego wytrzymałość o 50% i na pewno udzwignie nawet pomodzone g60. Pytanie tylko czy skrzynia to udzwignie. Bardziej bym sie o skrzynie bal niz o sprzęgło. Przy zwykłej 16V skrzynia na drąga potrafi spektakularnie wypluc mechanizm roznicowy a co dopiero przy doładowanym silniku z dużo większym momentem.evolution pisze:tyle to seryjne sprzeglo z vr znosi bez zajaknieciabugalon pisze:Radzi sobie taki setup bez problemu z mocami 400+ i 500+ niutona.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
i tu jestes w bledzie ze sprzeglem... seria z vr dzwiga to dlugo a chwilowo potrafi dzwignac tyle niutów aby ukrecic wal w syncro...dwa razy. co do skrzyn, nie jest to wina mocy a wady technologicznej i tyczy doslownie wszystkich skrzyn starej daty vw, trzeba skrecic oske satelit na srube i jest ok...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Może sprecyzuję. 15k km upalania takie sprzeglo przy 400PS+ i 500NM+ nie wytrzyma. U Rafała w VRce ktora generuje okolo 360-380 koni dawalo rade, tyle że zrobił na nim niewiele kilometrów od nowosci. Potem przesiadł się na dwusprężynówkę i ja mu sie nie dziwię. W końcu bez powodu tego nie zrobiłevolution pisze:i tu jestes w bledzie ze sprzeglem... seria z vr dzwiga to dlugo a chwilowo potrafi dzwignac tyle niutów aby ukrecic wal w syncro...dwa razy. co do skrzyn, nie jest to wina mocy a wady technologicznej i tyczy doslownie wszystkich skrzyn starej daty vw, trzeba skrecic oske satelit na srube i jest ok...
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bugalon pisze:Może sprecyzuję. 15k km upalania takie sprzeglo przy 400PS+ i 500NM+ nie wytrzyma. U Rafała w VRce ktora generuje okolo 360-380 koni dawalo rade, tyle że zrobił na nim niewiele kilometrów od nowosci. Potem przesiadł się na dwusprężynówkę i ja mu sie nie dziwię. W końcu bez powodu tego nie zrobiłevolution pisze:i tu jestes w bledzie ze sprzeglem... seria z vr dzwiga to dlugo a chwilowo potrafi dzwignac tyle niutów aby ukrecic wal w syncro...dwa razy. co do skrzyn, nie jest to wina mocy a wady technologicznej i tyczy doslownie wszystkich skrzyn starej daty vw, trzeba skrecic oske satelit na srube i jest ok...
nie wiem jakie sprzeglo zescie montowali, ale do vr jest tylko sachs i taki nowy sachs wytrzymie... co najmiej 2kkm... poprawcie kolo zamachowe bo jak jest zeszklone to nie da rady... no chyba ze montowaliscie uzywke docisk lub po regeneracji na powiedzmy nowej tarczy tylko..., jedyny problem z jakim mialem do czynienia to rozerwanie tlumika drgan skretnych w tarczy z jakims juz przebiegiem....
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
bugalon pisze: Przy zwykłej 16V skrzynia na drąga potrafi spektakularnie wypluc mechanizm roznicowy
Takie rzeczy to u mnie w seryjnym ABF-ie się działy wszystko zależy od kierowcy i jego stylu jazdy teraz mam tarcze i docisk od vr-a i na razie jest spokójevolution pisze:jedyny problem z jakim mialem do czynienia to rozerwanie tlumika drgan skretnych w tarczy z jakims juz przebiegiem..
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości