Golf 3 SDI z `92 roku 95KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf 3 SDI z `92 roku 95KM
auto jak w temacie - kupiłem je bo tanie w ekspoatacji, jednak po przesiadce ze sportowego Lanosa (i prosze podarowac sobie posty stylu Lonos=shit, bo Lanos=God Car) jakos tak mułowato chodzi
Wiem ze nie zrobie z nigo extra rakiety i nie mam ani zamiary ani wiedzy ani kasy.
Jednak mysle że za 1tys. moge w niem cos zmienic by choc troche lepiej ruszał. Zaznaczam, ze wymienione są wszystkie filtry, olej Castrol - swierzutki, tankuje tylko na SHELU.
1 000 zł. - co moge za to zrobić - zlecić warsztatowi?
Wiem ze nie zrobie z nigo extra rakiety i nie mam ani zamiary ani wiedzy ani kasy.
Jednak mysle że za 1tys. moge w niem cos zmienic by choc troche lepiej ruszał. Zaznaczam, ze wymienione są wszystkie filtry, olej Castrol - swierzutki, tankuje tylko na SHELU.
1 000 zł. - co moge za to zrobić - zlecić warsztatowi?
Ciekawe efekty uzyskasz dajac wyregulowac na pompie kat wyprzedzenia wtrysku z uwaga na lekkie przyspieszenie wtrysku. Silnik bedzie nieco glosniejszy ale powinien lepiej reagowac na gaz. Daj tez sprawdzic koncowki wtryskow jak rozpylaja paliwo czy nie leja.
W sumie przesiadajac sie z benzyniaka na diesla ja musialem uczyc sie jakby od nowa jezdzic poniewaz dieslem nie ma sensu krecic silnika na obrotach bo tu jezdzisz na momencie obrotowym ktorego max jest kolo 1900-2600 obr potem lepsze efekty przynosi zmiana biegu niz krecenie silnika.
Majac diesla i to wolnossacego zapomij o bucie. Dojedziesz do celu tylko troszkie pozniej niz benzynka:) ale masz ta zalete ze napewno dojedziesz bo diesel jak chodzi to juz chodzi. W twoim silniczku nie ma elektroniki nie martwisz sie ze peknie jakis kabelek albo zaleje elektronike. Mozesz nim trzaskac km od diabla dla wolnossacych przebieg 400 tys km to betka i przy tym spalanie 4.5 -5 l /100km to w CPN jest cos.
Propo podkrecania dawki paliwa -jak mu delikatnie podkrecisz nic zlego dla silnika sie nie stanie to sa twarde silniki. Bedzie nieco mocnieszy bedzie kopcil ale i bedzie wiecej palil.
Pytanie -czy kupiles tego diesla z mysla zeby jezdzic dlugo i ekonomicznie czy dynamicznie? Bo jak to drugie to lepiej zmien silnik.
Pozdrawiam
W sumie przesiadajac sie z benzyniaka na diesla ja musialem uczyc sie jakby od nowa jezdzic poniewaz dieslem nie ma sensu krecic silnika na obrotach bo tu jezdzisz na momencie obrotowym ktorego max jest kolo 1900-2600 obr potem lepsze efekty przynosi zmiana biegu niz krecenie silnika.
Majac diesla i to wolnossacego zapomij o bucie. Dojedziesz do celu tylko troszkie pozniej niz benzynka:) ale masz ta zalete ze napewno dojedziesz bo diesel jak chodzi to juz chodzi. W twoim silniczku nie ma elektroniki nie martwisz sie ze peknie jakis kabelek albo zaleje elektronike. Mozesz nim trzaskac km od diabla dla wolnossacych przebieg 400 tys km to betka i przy tym spalanie 4.5 -5 l /100km to w CPN jest cos.
Propo podkrecania dawki paliwa -jak mu delikatnie podkrecisz nic zlego dla silnika sie nie stanie to sa twarde silniki. Bedzie nieco mocnieszy bedzie kopcil ale i bedzie wiecej palil.
Pytanie -czy kupiles tego diesla z mysla zeby jezdzic dlugo i ekonomicznie czy dynamicznie? Bo jak to drugie to lepiej zmien silnik.
Pozdrawiam
niewiem jak jest w 1.9 ale w 1.6 chyba jest wiksze pole do popisu zeby cos zmienic
chodzi o wolnossace oczywiscie
np wtryski dac takie ktore maja wieksze cisnienie i zwikszyc dawke paliwa
juz bedzie lepiej smigal
wszytskim przeszkadza masa w tym aucie
uklad wydechowy np od TD napewno jest wiekszy
ja mam taki ale w 1.6 i musze przynac ze elastycznasc jest troche lepsza niz na oryginalnym no i troche lepiej przyspiesza
to jest ciezkie auto mk3 wiec niema co oczekiwac oszołamiajacych osiagow nawet TD niejest szybki bo we wszytskim przeszkadza masa w tym aucie
chodzi o wolnossace oczywiscie
np wtryski dac takie ktore maja wieksze cisnienie i zwikszyc dawke paliwa
juz bedzie lepiej smigal
wszytskim przeszkadza masa w tym aucie
uklad wydechowy np od TD napewno jest wiekszy
ja mam taki ale w 1.6 i musze przynac ze elastycznasc jest troche lepsza niz na oryginalnym no i troche lepiej przyspiesza
to jest ciezkie auto mk3 wiec niema co oczekiwac oszołamiajacych osiagow nawet TD niejest szybki bo we wszytskim przeszkadza masa w tym aucie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości