Swap Rp-ka na Kr-a podpowiedzcie cos.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
No bylem dzis obejrzec ten wozik kurde przyjezdzam tam a moim oczom ukazał sie golfik II gti ale stan opłakany blacharka zgnita progi pupa blacha tez ,smieszna akcja bo koles byl nawalony samochod nie odpalal bo ma spieprzony jakies kowadelko niby tam gdzie filtr powietrza gdzie te wszystkie przewody dochodza i nie dostaje paliwa no ale pojechalismy na stacje kupilismy litra benzyny i lalismy mu prosto w gardziel benzyne to zapalał ale tak nie za bardzo mozna bylo cokolwiek o tym silnikiu powiedziec olej 3 lata w nim nie wymieniany niby zapalil wkrecil sie na obroty szybko i gasł nawet sie nei przejechalem nim bo nie bylo jak a caly ten aparacik to koszt ok 250zł mowi gosciu ogolnie silnik wygladowo to strasznie ******* i brudny wszystko w tym wozie polamane i pordzewialem pelno kabli samorobek jakis no i nie wiem zastanawiam sie koles zszedl do ceny 1200zł i moge go brac bez zadnej umowy bez niczego bo nie ma papierow na to itp sam teraz nie wiem czy sie nie pakuje w bagno i lepiej poszukac czegos innego co myslicie ??Za czesci to chyba tez duzo nie dostane bo wszystko w stanie nei najlepszym pourywane ,brudne i podarte siedzenia niby recaro ale nie wiem czy sie dalo by cos z nimi zrobic ...chyba trzeba bedzie szukac dalej bo nie przemawia za mna ten woz juz na pierwszy rzut oka
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 22:31 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.
Kr-ki tez wychodzily na cienkich kolektorach ssacych.CSR_GTI pisze:Na moje oko to PL'ka z k-jetronic ...widać że myty - jescze woda niewyschła a juz mu foto zrobili. Kolektor na bank od PL. Na moje oko niewarto chyba że masz koło 4 tys złotych żeby inwestować bo na samym swapie sie nie skonczy.
W cenie 1500zł dokłądasz 1000zł i masz komplecik ABF na swap.
jak w 16v odkrecisz korek oleju na odpalonym to cie łądnie pochlapie z olejem Przedmuchów nie sprawdzisz zabardzo jedynie to tą kompreche - poniżej 12...13 bym nie brał.Dystans6 pisze:Wiec mowisz ze odkrecic korek wlewu oleju na zapalonym jak zacznie cos sie dławic to znaczy ze ma przedmuchy tak o to chodzi ??
[ Dodano: 18 Paź 2008 18:14 ]
W 16v to wystarczy zajrzeć tam gdzie odma do filtra wchodzi... jak naje**ne oleju to silnik nówka już nie jest. Teraz sie dopatrzyłem że niema rurki - dodatkowego wyjścia na analizator spaln (gdy jest kat to ta rurka jest) - albo urwana albo jak niema to faktycznie KR ale na kolektorze z PL'a.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości