
[ Dodano: 16 Paź 2008 20:16 ]
Panowie czy wspolotwarcie dla RF/PN/PF/PB wyniesie - 6 a dla 2E - 7 ??
[ Dodano: 16 Paź 2008 20:22 ]
A otwarcie:
PB/PF - 226 ?
RF/PN - 202 ?
2E - 227 ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy masz na myśli tę "wskazówkę"??Dostałeś ode mnie wskazówkę gdzie to możesz znaleźć. Za mało ?
No to dziękuję za pouczenie gdzie co jest, ale nie wiem czy zauważyłeś ze wcześniej wyraznie napisalembugalon pisze:Czasy wałka od 2E znajdziecie w książce "sam naprawiam", ktora jest do zassania w zasadzie wszędzie
nie mam dostępu to znaczy ze nie mam! Czy to trudno zrozumieć?? W miejscu w którym byłem nie miałem możliwosci zasysania 40 MB (około z tego co pamiętam bo tyle wazy serwisówka do mk3) a nie miałem płytki ze swoimi.sas_gti pisze:zwykle tego nie robię tzn nie idę na łątwizne (...) a nie mam dostępu chwilowo do serwisówek.
Ok a zmiana w 1.8 8v GX 90KM(ke-jet)tego co odróżnia go od 1.8 8v EV 112KM(ke-jet) chyba ma sens zwłaszcza że wyniesie bardzo niewiele...evolution pisze:Ja was chlopki nie kumam w ogole...
...wiecej da jakakolwiek obrobka glowy niz taka zmiana :green_fuck:
Przestan sie cisnieniować i pyskować bo nic Ci to nie da. Strzelanie fochów tym bardziej a ja nie mam zamiaru sie tłumaczyć czemu mi sie nie chciało grzebac po plikach akurat wtedy kiedy sobie tego zażyczyłeś.Tak przy okazji, nie od dziś jestem zdania że podforum SPEED to najmniej gościnne miejsce na vwgolf.pl ale to nie miejsce czas ani temat omawiania tego.
Proszę o zamknięcie tematu, dowiedziałem się czego chciałem.
Mozna zrobić samemu i to do tego tanio, trzeba tylko ruszyć głowąLeon_Wechtel pisze:trochę takie cos kosztujebugalon pisze:chyba ze na regulowanym kolku kopniemy wałek z 2E o te 1,5 stopnia w tył.ale jeśli mają byc problemy to cóż....
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości