16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
na 99% jest gorzej niz bylopo takim zabiegubugalon pisze:Zawsze sciagalem ze stopki tylko i nigdy nie bylo problemow (ważyłem całości). Poza tym bałbym sie sciagać materiał z górnej części korbowodu. Stopka i tak ma zeszlifowany nadlew na dole fabrycznie więc delikatne zebranie materiału w tym miejscu na pewno jej nie zaszkodzi.evolution pisze:bugalon, korbowodu tak nie wywazysz, a co najwyzej zje**biesz.... wazy sie osobno glowke i stopke i wyrownuje masy,przy czym jest zaleznosc mas jednego i drugiego
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Hmm, chcecie mi powiedziec, że ze 3 silniki zespułem? Każdy z nich ma przelatane juz minimum 30k km i nie ma zadnych problemów. Za to w każdym przypadku występowało (byc może subiektywnie ocenione) stabilizowanie obrotow i równiejsza praca silnika.
Poszukam w każdym razie jeszcze informacji na ten temat.
Poszukam w każdym razie jeszcze informacji na ten temat.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
pokrec je do 8 krpm to zobaczysz:) tak zepsules :green_fuck:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Odświeżę troche... Czy jest mozliwosc zlozenia kompletnego dolu z glowa KR'a? Do tego G Lader i oczywiscie digi I?
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Mozliwosc zlozenia dolu G60 + 16V? Po drobnych modyfikacjach tlokow jest, ale to bez sensu.fck44 pisze:Odświeżę troche... Czy jest mozliwosc zlozenia kompletnego dolu z glowa KR'a? Do tego G Lader i oczywiscie digi I?
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
ja mialem dol z pg i glowica kr tylko glowica planowana 2mm zeby doprezyc a tloki nie trzeba nic ruszac ale to i tak kopa bo cisnienie na cylindrach po 8.5
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Schowaj proszę tą bajeczkę na regalik z innymi powieściami fantasy. Każdy bardziej zorientowany mechanik wie, że takiego zestawu nie da się złożyć bez kolizji zaworów z tłokami przy założeniu że zostawiasz seryjny dół.16vg60 pisze:ja mialem dol z pg i glowica kr tylko glowica planowana 2mm zeby doprezyc a tloki nie trzeba nic ruszac ale to i tak kopa bo cisnienie na cylindrach po 8.5
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
no to pojechales teraz jak tak mowie to tak jest bo cos takiegio osobiscie zlozylem i jezdzilem takze jakby tak nie bylo to bym tego nie pisal i a jak nie wiezysz to daj na pw swoj nr tel.i pogadamy i nie wal takich tekstow o bajkach bo nie jestom osoba co naczyta sie bzdor na forach i pozniej pier..li glupoty po kims
chlopak zadal pytanie czy jest to mozliwe to mu odp.
chlopak zadal pytanie czy jest to mozliwe to mu odp.
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Taaa, jasne i głowice masz 2mm splanowaną, pytanie co zrobiłeś z gniazdami ssącymi
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
No nie nastepny zawory byly obnizane to fakt ale glowica tez byla obnizona czyli na jedno wychodzi a z tym silnikem to bylo tak ze w pg pekaly tloki jak dostawal w palnik a ze mialem blok z kr-A to sobie wykminilem ze zrobie cos ala limited i zaczolem kombinowac kupilem kolektor ssacy na prawa srone od goscia co kiedys sprzedawal mk3 w cabrio 16vg60 na allegro i powiedzial ze moze dorzucic glowice tylko ze jest mocno splanowana i kupilem .Plan byl taki ze mialo to byc robione na gratach od s2 ale ze za tloki i korby wtedy chcieki 800kpl srednio to pomyslalem ze mozna sprawdzic co by bylo pg+kr i wsadzilem blok kr wal,tloki,i korby pg a glowica z kr ta splanowana i zmiezylem cisnienie po 8,5 wyszlo i tak jezdzilem 1,5 roku i samochod normalnie jezdzil ,palil i td{9tyskm} jakies 8mies. temu dorwalem tloki i korby s2 za 250zl i glowice kr raz planowana dlatego wiem ze tamta jest prawie 2mm nizsza i mam tak jak Bog przykazal . Nie robcie z kogos wariata a z bardziej zorientowanymi mechanikami bugalon nie wyjezdzaj bo 13 lat pracuje jako meczanik i co nieco kojaze cos takoego mialem i tego sie trzymam a co do toffica to kojazysz chyba golfiaza to moze ci powiedziec co nieco o mnie bo mu pomagam przy golfie od malowania po mechanike a co do glowicy to moge komus ja wyslac do wgladu i niech sobie zalozy na blok z tlokami pg i zobaczy ze niema kolizji a ze zawory sie mijaja z tlokami o wlos to nie zaprzeczam
Jak bede mial chwile czasu w robocie to zaloze glowice z kr nie planowana na blok pg i zobacze co bedzie ale pewnie tez bedzie sie mijac bo moze w tamtej zawory byly obnizone ale glowica tez byla nizsza takze na to samo wychodzi
k..wa ale sie opisalem ktos jeszcze jak cos to na pw podam tel i przez tel moge kogos przekonywac a zjeba ze mnie nie robcie
Jak bede mial chwile czasu w robocie to zaloze glowice z kr nie planowana na blok pg i zobacze co bedzie ale pewnie tez bedzie sie mijac bo moze w tamtej zawory byly obnizone ale glowica tez byla nizsza takze na to samo wychodzi
k..wa ale sie opisalem ktos jeszcze jak cos to na pw podam tel i przez tel moge kogos przekonywac a zjeba ze mnie nie robcie
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Heh, rzeczywiscie sie rozpisałes. Ale nie masz racji, może jednak nie miales oryginalnych tłoków z PG? Na oryginalnym bloku z PG i oryginalnej głowicy z KR masz kolizję zaworów ssących z tłokami. Jak myslisz czemu oryginalny tłok z KRa czy audi S2 ma podcięcia na zawory (których w PG nie ma)? Po to żeby kolizji nie bylo. Dalej twierdzę że piszesz bzdury (no offence oczywiscie) silnik który opisałeś będzie na 100% mial kolizję tłoków z zaworami ssącymi (dlatego że zawór ssący w 16v otwiera się jeszcze przed górnym martwym punktem tłoka)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- baxikG60lbn
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pt mar 11, 2011 19:01
- Lokalizacja: lbn/tatary
16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Oooo ku..a widze ze powstało zamieszanie z silnikiem 16VG60 Widze że chłopaki mocno się spinaja na tym temacie Sam jestem świadkiem jak to códo 16VG60 powstawało, ale nie ma sie co rozpisywac bo Krzako juz dobitnie opisał co i jak. Myśle że niebawem uda się nam skręcić dobry filmik to będzie mozna zobaczyć jak to jeździ P.S(bugalon & toffic nie napinajcie się tak bo wam pompy siądą )
http://images39.fotosik.pl/1238/0eba816e69440bd4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!
Cóż za wspaniała merytorycznie wypowiedź gratuluje wiedzy wnoszonej do tematu
baxikG60lbn pisze:Oooo ku..a widze ze powstało zamieszanie z silnikiem 16VG60 Widze że chłopaki mocno się spinaja na tym temacie Sam jestem świadkiem jak to códo 16VG60 powstawało, ale nie ma sie co rozpisywac bo Krzako juz dobitnie opisał co i jak. Myśle że niebawem uda się nam skręcić dobry filmik to będzie mozna zobaczyć jak to jeździ P.S(bugalon & toffic nie napinajcie się tak bo wam pompy siądą )
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości