16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 21, 2008 10:17

Evo ma racje :bigok: jeśli zrobisz tak jak pisze Bugalon to nigdy nie zachowasz pewnych proporcji; w skrócie ujmując część korby się obraca a część porusza ruchem postępowo-zwrotnym



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 21, 2008 10:27

bugalon pisze:
evolution pisze:bugalon, korbowodu tak nie wywazysz, a co najwyzej zje**biesz.... wazy sie osobno glowke i stopke i wyrownuje masy,przy czym jest zaleznosc mas jednego i drugiego :bajer:
Zawsze sciagalem ze stopki tylko i nigdy nie bylo problemow (ważyłem całości). Poza tym bałbym sie sciagać materiał z górnej części korbowodu. Stopka i tak ma zeszlifowany nadlew na dole fabrycznie więc delikatne zebranie materiału w tym miejscu na pewno jej nie zaszkodzi.
na 99% jest gorzej niz bylopo takim zabiegu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 21, 2008 12:20

Hmm, chcecie mi powiedziec, że ze 3 silniki zespułem? :) Każdy z nich ma przelatane juz minimum 30k km i nie ma zadnych problemów. Za to w każdym przypadku występowało (byc może subiektywnie ocenione) stabilizowanie obrotow i równiejsza praca silnika.

Poszukam w każdym razie jeszcze informacji na ten temat.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 21, 2008 12:21

pokrec je do 8 krpm to zobaczysz:) :helm: tak zepsules :green_fuck:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

fck44
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 22:40
Lokalizacja: Krasnystaw

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: fck44 » wt lut 22, 2011 23:42

Odświeżę troche... Czy jest mozliwosc zlozenia kompletnego dolu z glowa KR'a? Do tego G Lader i oczywiscie digi I?



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: olozwirski » czw lut 24, 2011 01:11

fck44 pisze:Odświeżę troche... Czy jest mozliwosc zlozenia kompletnego dolu z glowa KR'a? Do tego G Lader i oczywiscie digi I?
Mozliwosc zlozenia dolu G60 + 16V? Po drobnych modyfikacjach tlokow jest, ale to bez sensu.



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: 16vg60 » pn mar 07, 2011 18:10

ja mialem dol z pg i glowica kr tylko glowica planowana 2mm zeby doprezyc a tloki nie trzeba nic ruszac ale to i tak kopa bo cisnienie na cylindrach po 8.5


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: bugalon » czw mar 10, 2011 11:33

16vg60 pisze:ja mialem dol z pg i glowica kr tylko glowica planowana 2mm zeby doprezyc a tloki nie trzeba nic ruszac ale to i tak kopa bo cisnienie na cylindrach po 8.5
Schowaj proszę tą bajeczkę na regalik z innymi powieściami fantasy. Każdy bardziej zorientowany mechanik wie, że takiego zestawu nie da się złożyć bez kolizji zaworów z tłokami przy założeniu że zostawiasz seryjny dół.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: 16vg60 » czw mar 10, 2011 18:18

no to pojechales teraz jak tak mowie to tak jest bo cos takiegio osobiscie zlozylem i jezdzilem takze jakby tak nie bylo to bym tego nie pisal i a jak nie wiezysz to daj na pw swoj nr tel.i pogadamy i nie wal takich tekstow o bajkach bo nie jestom osoba co naczyta sie bzdor na forach i pozniej pier..li glupoty po kims
chlopak zadal pytanie czy jest to mozliwe to mu odp.


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: toffic » czw mar 10, 2011 18:24

Taaa, jasne i głowice masz 2mm splanowaną, pytanie co zrobiłeś z gniazdami ssącymi :chytry:



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: 16vg60 » czw mar 10, 2011 19:32

No nie nastepny zawory byly obnizane to fakt ale glowica tez byla obnizona czyli na jedno wychodzi a z tym silnikem to bylo tak ze w pg pekaly tloki jak dostawal w palnik a ze mialem blok z kr-A to sobie wykminilem ze zrobie cos ala limited i zaczolem kombinowac kupilem kolektor ssacy na prawa srone od goscia co kiedys sprzedawal mk3 w cabrio 16vg60 na allegro i powiedzial ze moze dorzucic glowice tylko ze jest mocno splanowana i kupilem .Plan byl taki ze mialo to byc robione na gratach od s2 ale ze za tloki i korby wtedy chcieki 800kpl srednio to pomyslalem ze mozna sprawdzic co by bylo pg+kr i wsadzilem blok kr wal,tloki,i korby pg a glowica z kr ta splanowana i zmiezylem cisnienie po 8,5 wyszlo i tak jezdzilem 1,5 roku i samochod normalnie jezdzil ,palil i td{9tyskm} jakies 8mies. temu dorwalem tloki i korby s2 za 250zl i glowice kr raz planowana dlatego wiem ze tamta jest prawie 2mm nizsza i mam tak jak Bog przykazal . Nie robcie z kogos wariata a z bardziej zorientowanymi mechanikami bugalon nie wyjezdzaj bo 13 lat pracuje jako meczanik i co nieco kojaze cos takoego mialem i tego sie trzymam a co do toffica to kojazysz chyba golfiaza to moze ci powiedziec co nieco o mnie bo mu pomagam przy golfie od malowania po mechanike a co do glowicy to moge komus ja wyslac do wgladu i niech sobie zalozy na blok z tlokami pg i zobaczy ze niema kolizji a ze zawory sie mijaja z tlokami o wlos to nie zaprzeczam
Jak bede mial chwile czasu w robocie to zaloze glowice z kr nie planowana na blok pg i zobacze co bedzie ale pewnie tez bedzie sie mijac bo moze w tamtej zawory byly obnizone ale glowica tez byla nizsza takze na to samo wychodzi
k..wa ale sie opisalem ktos jeszcze jak cos to na pw podam tel i przez tel moge kogos przekonywac a zjeba ze mnie nie robcie :rozpacz:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: bugalon » pt mar 11, 2011 11:05

Heh, rzeczywiscie sie rozpisałes. Ale nie masz racji, może jednak nie miales oryginalnych tłoków z PG? Na oryginalnym bloku z PG i oryginalnej głowicy z KR masz kolizję zaworów ssących z tłokami. Jak myslisz czemu oryginalny tłok z KRa czy audi S2 ma podcięcia na zawory (których w PG nie ma)? Po to żeby kolizji nie bylo. Dalej twierdzę że piszesz bzdury :) (no offence oczywiscie) silnik który opisałeś będzie na 100% mial kolizję tłoków z zaworami ssącymi (dlatego że zawór ssący w 16v otwiera się jeszcze przed górnym martwym punktem tłoka)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
baxikG60lbn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 11, 2011 19:01
Lokalizacja: lbn/tatary

16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: baxikG60lbn » pt mar 11, 2011 19:18

Oooo ku..a widze ze powstało zamieszanie z silnikiem 16VG60 :-) Widze że chłopaki mocno się spinaja na tym temacie :jezor: Sam jestem świadkiem jak to códo 16VG60 powstawało, ale nie ma sie co rozpisywac bo Krzako juz dobitnie opisał co i jak. Myśle że niebawem uda się nam skręcić dobry filmik to będzie mozna zobaczyć jak to jeździ :cool: P.S(bugalon & toffic nie napinajcie się tak bo wam pompy siądą :grin: :grin: )


http://images39.fotosik.pl/1238/0eba816e69440bd4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: 16v G60 pytania, dylematy i... i o!

Post autor: bugalon » pt mar 11, 2011 20:12

Cóż za wspaniała merytorycznie wypowiedź :) gratuluje wiedzy wnoszonej do tematu :)
baxikG60lbn pisze:Oooo ku..a widze ze powstało zamieszanie z silnikiem 16VG60 :-) Widze że chłopaki mocno się spinaja na tym temacie :jezor: Sam jestem świadkiem jak to códo 16VG60 powstawało, ale nie ma sie co rozpisywac bo Krzako juz dobitnie opisał co i jak. Myśle że niebawem uda się nam skręcić dobry filmik to będzie mozna zobaczyć jak to jeździ :cool: P.S(bugalon & toffic nie napinajcie się tak bo wam pompy siądą :grin: :grin: )


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości