Modernizacja silnika 1.6 na gazniku SOLEX
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
CSR_GTI, to jest tzw kominek stosowany w mk1 w silnikach 1,1 1,3 1,5 1,6 do roku cos koło 81 jak sie nie myle , i był to dobry gaznik prosty w regulacji , chyba ze ten Twoj jest juz strasznie zajechany .
A sprzegło 210 stosowane jest golf mk3 w siekszości slinków,
Mysle ze u Ciebie wystarczy kupić tarcze 200 mm i założyc na te sprzęgło co jest i będzie sie sprawdzać .
A sprzegło 210 stosowane jest golf mk3 w siekszości slinków,
Mysle ze u Ciebie wystarczy kupić tarcze 200 mm i założyc na te sprzęgło co jest i będzie sie sprawdzać .
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
No dobra.Ogladalem dzisiaj tak dokladniej swojego potwora i oprocz podlogo w srodku do pospawania wszystko jest ok.Dziwi mnie to bo to auto ma tyle lat co ja 28 i ze jest w takim stanie.Montowal ktos klatke do Mk1?Jakie sa ceny?Czy mozna to samemu zamontowac jak sie gotowa kupi?Moze mozecie kogos polecic kto robi dobre i przystepne cenowo.
- tomekra
- Użytkownik
- Posty: 477
- Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
- Lokalizacja: SKIERNIEWICE
- Kontakt:
.Montowal ktos klatke do Mk1?Jakie sa ceny?Czy mozna to samemu zamontowac jak sie gotowa kupi?Moze mozecie kogos polecic kto robi dobre i przystepne cenowo.[/quote]
kolega ma do sprzedania za grosze golfa z klatką już wspawaną, jak chcesz dam ci namiary
kolega ma do sprzedania za grosze golfa z klatką już wspawaną, jak chcesz dam ci namiary
[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]
- stonebridge69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 549
- Rejestracja: śr sie 20, 2008 23:33
- Lokalizacja: MORDOR
- Kontakt:
Dzieki ale ja nie chce drugiego mk1.Aha co do swapu silnika.Czy ktos moglby mi poradzic co zamontowac zeby nie trzeba bylo montowac calej tej elektroniki bo chyba o to pytalem i jakos nikt mi nie moze udzielic konkretnej odpowiedzi.Uwagi typu uzyj wyszukiwarki darujcie sobie bo nic nie znalazlem jak dotad ciekawego na ten temat.
[ Dodano: 07 Wrz 2008 11:48 ]
No dobra przegladnelem caly dzial SPEED.Jedyne z czym sie spotkalem to SWAP na 16V.Nikt juz nie chce robic aut w starym stylu bez elektronicznych *#cenzura#* w ktorych wiecznie cos siada.Dzieki za wasza pomoc ale chyba bede sam cos musial pokombinowac bo jak na razie nikt tutaj nie moze niczego innego doradzic jak SWAP na 16V.Ja nie chce jakiejs piorunujacej mocy typu 200KM czy jakos tam ja chce tylko zeby autko bylo bardziej zwawe niz teraz bo ma juz swoje lata i nie chce zeby skonczylo na zlomie bo mk1 to klasyk.Moglem napisac od poczatku ze nie chodzi mi o wielka moc.Moze teraz ktos mi cos podpowie.Pozdro.
[ Dodano: 07 Wrz 2008 11:48 ]
No dobra przegladnelem caly dzial SPEED.Jedyne z czym sie spotkalem to SWAP na 16V.Nikt juz nie chce robic aut w starym stylu bez elektronicznych *#cenzura#* w ktorych wiecznie cos siada.Dzieki za wasza pomoc ale chyba bede sam cos musial pokombinowac bo jak na razie nikt tutaj nie moze niczego innego doradzic jak SWAP na 16V.Ja nie chce jakiejs piorunujacej mocy typu 200KM czy jakos tam ja chce tylko zeby autko bylo bardziej zwawe niz teraz bo ma juz swoje lata i nie chce zeby skonczylo na zlomie bo mk1 to klasyk.Moglem napisac od poczatku ze nie chodzi mi o wielka moc.Moze teraz ktos mi cos podpowie.Pozdro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości