[mk2] PB brakuje paliwa w okolicach 4 tys obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
[mk2] PB brakuje paliwa w okolicach 4 tys obr
moze ktos bedzie wtajemniczony i bedzie wiedzial o co moze chodzic
otoz zmienilem silnik na z RP na PB (ktory prawodopodobnie ma wtryski od innego auta)
zalozylem pompe 3 barowa i nowke do baku (ta podawcza) i auto po delikatnym dodawaniu gazu wkreca sie do konca ale jak nacisne gwaltownie gaz to dochodzi do 4 tys i nie dostaje paliwa i nie wiem co z tym zrobic
pomoze ktoś??
otoz zmienilem silnik na z RP na PB (ktory prawodopodobnie ma wtryski od innego auta)
zalozylem pompe 3 barowa i nowke do baku (ta podawcza) i auto po delikatnym dodawaniu gazu wkreca sie do konca ale jak nacisne gwaltownie gaz to dochodzi do 4 tys i nie dostaje paliwa i nie wiem co z tym zrobic
pomoze ktoś??
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
czyli jezeli dobrze zrozumialem to jak na luzie masz gaz np w polowie to obroty sie wkręcają na maxa a jak depniesz do dechy to tylko 4ooo obr?? jezeli tak to na kolektorze dolotowym masz przepustnice przy której jest czujnik jak depniesz na max to on zmienia wartość paliwa czy jakos takos...
zaznaczylem Ci ten przełącznik... wez go wykręć i sprawdz czy dalej bedzie tak samo... powinien się wkręcać normalnie do odciecia
potem musisz zamontować do spowrotem ale musisz go ustawić w dobrej pozycji zeby się zalanczal dopiero kiedy bedzie gaz do dechy a nie jak bedzie gaz np 4/5
zaznaczylem Ci ten przełącznik... wez go wykręć i sprawdz czy dalej bedzie tak samo... powinien się wkręcać normalnie do odciecia
potem musisz zamontować do spowrotem ale musisz go ustawić w dobrej pozycji zeby się zalanczal dopiero kiedy bedzie gaz do dechy a nie jak bedzie gaz np 4/5
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
picia88
dobrze rozumiesz powoli jak wciskam na luzie to idzie jak depne mocniej to do 3,5 idzie a potem zmula
jutro bede sprawdzal ten pstryczek
toffic jutro moze uda mi sie wyjac listwe i jak beda to numery to napisze
dobrze rozumiesz powoli jak wciskam na luzie to idzie jak depne mocniej to do 3,5 idzie a potem zmula
jutro bede sprawdzal ten pstryczek
toffic jutro moze uda mi sie wyjac listwe i jak beda to numery to napisze
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
mam nadzieje, jutro sie okaze podmienie listwe z wtryskami z innego auta bo nie wiem czy te nie sa jakies kombinowane i sprawdze ten pstryczek
a czy to moze byc spowodowane filtrem weglowym, bo u mnie jest to nie podlaczone bo nie mam wtyczki do zaworka
i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu
a czy to moze byc spowodowane filtrem weglowym, bo u mnie jest to nie podlaczone bo nie mam wtyczki do zaworka
i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
jest to wąż podcisnienia do MFA idzie on do kabiny w aucie do licznika a dokladniej od funkcji spalania nie musi byc on podlaczony ale lepiej go zatkac czyms zeby lewego powietrza nie ciągnolzajac pisze:i do czego na fotce od picia88 jest wezyk bialo czarno w prawym dolnym rogu
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 07:49 przez PiCiA88, łącznie zmieniany 1 raz.
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
siedzi pompa paliwa albo sa za malo wydajne wtryskiwacze innych klopotow nie przewiduje
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
evolution pompe podlaczalem nawet 4barowa z poczciwego poloneza (dziala napewno bo 3 litrowy chrysler voyager na niej chodzil) i sytuacja była taka sama 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu i mul
a jeszcze 2 pytania na jakiej zasadzie dziala i co robi ten pstryczek od przepustnicy(jak to sie wogole fachowo nazywa)
czy jeśli ta sytacja z mulem pojawia sie po gwaltownym wcisnieciu gazu (powoli jak naciskam to ida obroty do konca) to moze wtryski sa "za duze" i nie dostaja odpowiedniej ilosci paliwa do swojej przepustowosci
a jeszcze 2 pytania na jakiej zasadzie dziala i co robi ten pstryczek od przepustnicy(jak to sie wogole fachowo nazywa)
czy jeśli ta sytacja z mulem pojawia sie po gwaltownym wcisnieciu gazu (powoli jak naciskam to ida obroty do konca) to moze wtryski sa "za duze" i nie dostaja odpowiedniej ilosci paliwa do swojej przepustowosci
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
ten pstryczek daje sygnal do ECU ze przepustnica jest otwarta na maxa ze ciągnie bardzo duzo powietrza i w tym momencie daje mu większą dawke paliwa... u Ciebie cos nie gra... albo ten pstryczek sie wlancza za szybko i auto dostaje za duzo paliwa i za malo powietrza albo zle wtryski masz.... innego wyjscia nie widze.... starales sie wykrecic ten pstryczek??
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
no to wiesci z pola walki wyeliminowalem regulator cisnienia paliwa, oraz czujnik otwarcia przepustnicy, wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
podlaczylem inny komputer i dalej sie tnie przy 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu
jutro zmierze jeszcze cisnienie paliwa
podlaczylem inny komputer i dalej sie tnie przy 4 tys po gwaltownym wcisnieciu gazu
jutro zmierze jeszcze cisnienie paliwa
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Jak pamiętam to jasno-zielone lub niebieskie. Daj nr bo tak to można....zajac pisze:wtryski mam czarne (wie ktos jakie orginalnie byly w PB??)
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 20:12 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości