t4 1900 chip tunning

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rafaello1

t4 1900 chip tunning

Post autor: rafaello1 » pn lip 04, 2005 00:22

czy ma ktos t4 1,9 td z chipem prosze o wrazenia z jazdy gdzie cos takiego najtaniej mozna zrobic w krakowie lub okolicy



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 04, 2005 13:26

Niema i raczej nie bedzie miał, z prostej przyczyny - TD to diesel z komora wstępna - tu nie ma co czipowac.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

tom.wroc

Post autor: tom.wroc » ndz lip 10, 2005 11:46

Corvax, mam golfa 4 1.9 tdi 100 km.chce podniesc moc najlepiej przes chip.poradz cos!



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » ndz lip 10, 2005 16:09

tom.wroc pisze:Corvax, mam golfa 4 1.9 tdi 100 km.chce podniesc moc najlepiej przes chip.poradz cos!
O ile mi wiadomo Corvax nie zajmuje się chip-tuningiem. Ale skoro jesteś z Wrocławia to tam powinieneś bez problemu znaleźć firmę tuningującą autka. No i musisz liczyć się z wydatkiem ok 1.500zł - 2000zł.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn lip 11, 2005 01:50

tom.wroc pisze:Corvax, mam golfa 4 1.9 tdi 100 km.chce podniesc moc najlepiej przes chip.poradz cos!
we wrocławiu masz oddział Vtechu:

MTK Design
ul. Paprotna 5 (teren INCO)

(071) 352-76-89, 509 475-085


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

atomic
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 09:10
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: atomic » pn lip 11, 2005 10:06

Silnik 1.9 TD, mozesz ladnie poprawic mu dynamike przestawiajac pierscien w gruszce pompy wtryskowej, gdzie przychodzi przewod od turbiny. Przestawiajac pierscien, poluzowujesz w ten sposob napiecie sprezyny, dzieki czemu mniejsze cisnienie turbiny powoduje wtrysk dodatkowej dawki paliwa. Oczywiscie jak silnika nie trzymasz na obrotach to wieksze zuzycie paliwa nie bedzie tak odczuwalne jakbys mial podkrecic dawke paliwa na samej pompie.
Sam to zrobilem u siebie w silniku 1.6TD (obrocilem pierscien chyba o 3 zeby w lewo) i musze przyznac ze roznica jest.
Co tu duzo pisac, gdzies na forum jest dokladny opis jak to zrobic i o co chodzi. I wogole DUZE piwo :pub: dla pomyslodawcy
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości