Silnik 1.8 ABS i pytanie o inny wtrysk

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Silnik 1.8 ABS i pytanie o inny wtrysk

Post autor: KoguT » ndz lip 27, 2008 14:28

Witam

potrzebuje waszej pomocy.

obecnie posiadam w swoim mk3 silnik 1.6 ABU (monowtysk BOSCH)
z racji tej ze powoli cos zaczyna mu odbijac...

mam do swojej dyspozycji drugi silnik jakim jest 1.8 ABS (również monowtrysk)...
ale ten ABS niema wtrysku, kabli i komputera...

i z tąd moje pytanie:

czy jes możliwość SWAPu silnika nie ruszając kabli, komputera i wtrysku?
zeby poprostu na 1.8 powędrował wtrysk, okablowanie i komputer od 1.6?

lub czy jesli miałbym wtrysk od tego ABSa to czy kable i komputer sie zgra z nim?

pomóżcie prosze



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lip 27, 2008 15:03

jest mozliwosc takiego swapu na osprzecie z 1.6 bedzie problem z dawka paliwa, opcje sa dwie albo ecu z monowtryska wraz z monowtryskiem ( nie pamietam jak wiazka) albo remap ecu


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz lip 27, 2008 15:09

to i tak nadal jezdzilo by na LPG wiec z ustawieniem lpg niebylo by problemu...
tylko jak chodzilo by to na benzynie?

i jakie koszta sa zmiany map na takie do 1.8?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 27, 2008 20:37

Montuj silnik. Dawka nie będzie bardzo zubożona dla tego silnika. Jak i tak będziesz latał na LPG to nie przejmuj się małymi różnicami. Ale po założeniu większego motoru pojeździj nieco na PB i podziel się spostrzeżeniami. :helm:



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz lip 27, 2008 22:48

TAZ pisze:Ale po założeniu większego motoru pojeździj nieco na PB i podziel się spostrzeżeniami
czyli jakimi? :chytry:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lip 28, 2008 08:08

Czy auto jedzie od samego dołu, czy ma dziury w mocy, kiedy zaczyna jej brakować. To będą oznaki, że mieszanka za uboga i dłuższa jazda na PB może skończyć się wypaleniami podzespołów od zbyt ubogiej mieszanki. Powiedzmy, że jak będzie brakowało na PB mocy to 5000km przejechane zniszczy silnik. :helm:



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pn lip 28, 2008 13:47

ulala burżua.... :helm:

to lepiej wyremontuje ten swój :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości