[MK4] Wybór tarcz przód - ATE czy Brembo?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lip 28, 2008 00:03

LCQ pisze:chyba nie znasz przeznaczenia Greenów
słuchaj nie jestem specjalistą który zakład klocki i tarcze tylko po to żeby później podpowiadać czy greeny są OK czy nie, tak jak napisałem jam ferodo i brembo maxy i mi styka a wiem że EBC nie byle gdzie się zakłada i ne byle kto kupuje a redstuf.... to chyba nie ma co porównywać, jeżeli vectra B stawała dęba prawie od 200 km/h na greenach to chyba MK3 tym bardziej sobie poradzi

a osobiście teraz bym poszedł w TEXTARA - chłopaki małe wyścigówki w to wyposarzają i lata jak ta lala
Ostatnio zmieniony pn lip 28, 2008 00:04 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn lip 28, 2008 00:15

kulon-x pisze:słuchaj nie jestem specjalistą który zakład klocki i tarcze tylko po to żeby później podpowiadać czy greeny są OK czy nie,
myśle że trzeba mieć przynamiej małe podstawy zeby znać w miare jakiś produkt i jego zachowanie co do poszczególnego auta
kulon-x pisze:a wiem że EBC nie byle gdzie się zakłada i ne byle kto kupuje
nie przesadzaj :bajer: jest bardzo wiele firm, które zna mało osób np: AP Racing,Tarox,Endless ale zwykle odstaszają cenami, a Ci co wiedzą kupują właśnie takie, napewno lepsze od tych EBC będzie Brembo ORO
kulon-x pisze:jeżeli vectra B stawała dęba prawie od 200 km/h na greenach to chyba MK3 tym bardziej sobie poradzi
ciekawe ile razy, da tak rade, to samo tyczy się ścieralności ;-)

pozdrawiam


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lip 31, 2008 10:08

Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lip 31, 2008 12:03

kulon-x pisze:a osobiście teraz bym poszedł w TEXTARA - chłopaki małe wyścigówki w to wyposarzają i lata jak ta lala
maluchy??:>

[ Dodano: Czw Lip 31, 2008 12:04 ]
Rapix pisze:Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?
tuning kosztuje poanowie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » czw lip 31, 2008 12:57

Rapix pisze:Tylko nie wiem czy znasz ceny brembo oro....?
a znasz cene życia :bajer: ?? dobry hampel to na dzisiejszych drogach (pełnych idiotów) podstawa, niekoniecznie w mega szybkich autach :green_fuck:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw lip 31, 2008 16:13

evolution pisze:maluchy??:>
no pewnie tak

[ Dodano: 31 Lip 2008 16:15 ]
evolution, a tak dla sprostowania temat dotyczył kto co poleca, a nie na krytyce postów wypowiadających się na temat tej czy innej firmy


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob sie 02, 2008 15:56

evo wiem ze kosztuje zbede wycieczki do wrocławia np. po wałki tez mnie kosztowały....
LCQ masz racje ale nie koniecznie sa potrzebne hamulce za kupe kasy mozna miec tansze i ich nie wykorzystywac....



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sie 02, 2008 16:21

kulon-x pisze:
evolution pisze:maluchy??:>
no pewnie tak

[ Dodano: 31 Lip 2008 16:15 ]
evolution, a tak dla sprostowania temat dotyczył kto co poleca, a nie na krytyce postów wypowiadających się na temat tej czy innej firmy
chodzilo mi o to ze w obecnych czasach nawet na podpierdolki typu kjs ludzie nie jezdza na byle czym wiec wsadzenie textara ktory sie konczy przy drugim hamowaniu jest jak dla mnie czyms dziwnym

[ Dodano: Sob Sie 02, 2008 16:24 ]
Rapix pisze:evo wiem ze kosztuje zbede wycieczki do wrocławia np. po wałki tez mnie kosztowały....
LCQ masz racje ale nie koniecznie sa potrzebne hamulce za kupe kasy mozna miec tansze i ich nie wykorzystywac....
mnie tez troche czasu ale nic to... a walki jezdza... i to z porzadnym efektem. tak a propo :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt sie 05, 2008 20:06

Niestety wszystko kosztuje ale trzba tez robic to z głowo a nie wydawac bezsensownie pieniadze.... tak jak na te tarcze ATE 10tys i tarcze pogiete...
Ps. Evo z efektem tzn. możesz cos konkretniej powiedziec?
Ostatnio zmieniony wt sie 05, 2008 20:07 przez Rapix, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt sie 05, 2008 21:09

mnie tez troche czasu ale nic to... a walki jezdza... i to z porzadnym efektem. tak a propo
Trzeba bylo nie eksperymentowac na moim aucie to bys zaoszczędził nasz i swój czas, oraz pieniądze. A co do efektu wałka i jego "porządnego" efektu ja też chętnie bym gdzieś poczytał...bo z tego co ja wiem to te wałki nadawały się... chyba do kuchni do ugniatania ciasta :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 06, 2008 09:32

aw69 pisze:te wałki nadawały się... chyba do kuchni do ugniatania ciasta :)
heh, kiedys tez o tym myslałem ale sie nie doczekałem wykresu od EVO :)

a wracając do tematu, jesli ktoś nie jeździ po torze na na wuj mu brembo oro :)

dobre gładkie tarcze, porzadny klocek, dobry płyn hamulcowy (wymiana co 2 lata), przewody w oplocie i bedzie OK

brembo oro i ds performance nie pomoga jak na felgach bedzie barum bravurius :) i amory wylatane...

na skuteczność hamowania wiele czynników ma wpływ, a sportowe tarcze głównie wykazują wiekszą odpornośc na zmeczenie - ale to jak ktoś rzeczywiscie ostro jeździ np na torze



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sie 06, 2008 09:44

tak ale np. aw zwichrował brembo po nie całych 10tys km ja ate zwichrowałem po 10tys km... a wydawało sie ze to dobry hebel....



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 06, 2008 09:55

Rapix pisze:aw zwichrował brembo po nie całych 10tys km ja ate zwichrowałem po 10tys km... a wydawało sie ze to dobry hebel....
wszystko sie da zameczyc.. jak sie np hamuje od 180 do zera jednym ciągiem a potem sie stanie i sie tarcze nie wystudza albo sie wystudza za szybko w kaluzy..

ktos pisal ze rozgrzal do czerwonosci MIKODE i nie dostala bicia



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sie 06, 2008 16:00

Ja ori tarcze 256 nie wnetylowano rozgrzewałem wielokrotnie do czerwonosci i nic jej nie było....
Swoja drogo cowboy a jak sobie wyobrazasz hamowanie np. z 200 do 0 awaryjne hamowanie na trasie bo np. korek no i pozniej stoje w nim...
takie sytłacje sie zdarzaja... i co za kazdym razem po takim czyms wymieniac tarcze....
o ile jeszcze sytłacje z woda jestem wstanie zrozumiec o tyle tarcze ktore nie wytrzymuja hamowania z duzej predkosci do zera to dla mnie bubel..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości