witam
chce zmienić zawieszenie w moim mk.II.
tu pytanie o glebe - czy jazda na -80/-60 jest faktycznie możliwa bez problemów czodzi mi tu o progi zwalniające, wjazd na krawężniki no i zimę, jak sypnie to jak przez zaspy na osiedlowych uliczkach sie jeździ? czy zrdowszym wyjściem będzie -40/-40 choć przy motorze 1,3 podobno przód ładnie nie siada
pyt drugie - felgi.
powiedzmy że zakładam -80/-60 czy z popularnymi kołami 195/50/15 dam rady?
obecnie chwilowo jeżdże na 205/50/15 przód i 205/55/15 tył fakt że oponki nie najzdrowsze i nie najlepiej wyważone ale prowadzi sie teraz jak stara ku... - krótko mówiąc fatalnie
czy to wina szerokości oponki?
no i na koniec: warto takie zawieszenie? - premium tec http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55484488
jak później z wymianą/kupnem amorków do takich sprężynek?
pomóżcie pliss
kilka pytań o zawieszenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
zapomnij o krawęznikach na 80/60... większośc progów zwalniających pokonasz...z trudem, troche porysujesz podwoziem, ale jakoś przejedziesz.
195/45/15 to max przy -80 z przodu (inaczej przy skrętach możesz mieć problemy, zależy jeszcze jakie ET felgi masz...) ja mam w tej chwili z tyłu -80 i 195/50/15 ET33, nie ma najmniejszego problemu.
Poza tym trzeba oczywiście zwalniać i omijać wszystkie doły i większe nierówności na drogach
Za 800, zamiast tego premium-teca można wyrwać używany gwint, albo kit przyzwoitej firmy (KW, Koni).
Co do opon, możesz mieć opony jakieś krzywe (siatka pogięta), albo felgi krzywe.
195/45/15 to max przy -80 z przodu (inaczej przy skrętach możesz mieć problemy, zależy jeszcze jakie ET felgi masz...) ja mam w tej chwili z tyłu -80 i 195/50/15 ET33, nie ma najmniejszego problemu.
Poza tym trzeba oczywiście zwalniać i omijać wszystkie doły i większe nierówności na drogach
Za 800, zamiast tego premium-teca można wyrwać używany gwint, albo kit przyzwoitej firmy (KW, Koni).
Co do opon, możesz mieć opony jakieś krzywe (siatka pogięta), albo felgi krzywe.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
no też mnie zdziwiło
zapomniałem już że taki post pisałem
golfik dostał wtedy sprężynki KILEN (40/40) i amorki tradycyjne ALKO
jeździ na tym dalej
golf został w rodzinie więc wiem co z nim sie dzieje
teraz woże sie cordobą TDI 110KM
kiedyś kupie sobie golfika mkI albo mkII jak mnie będzie stać
a dalej jeżdże autkiem z VAG
niestety golfa z takim wyposażeniem i silnikiem jak cordoba za takie pieniądze by mi sie nie udało kupić
zapomniałem już że taki post pisałem
golfik dostał wtedy sprężynki KILEN (40/40) i amorki tradycyjne ALKO
jeździ na tym dalej
golf został w rodzinie więc wiem co z nim sie dzieje
teraz woże sie cordobą TDI 110KM
kiedyś kupie sobie golfika mkI albo mkII jak mnie będzie stać
a dalej jeżdże autkiem z VAG
niestety golfa z takim wyposażeniem i silnikiem jak cordoba za takie pieniądze by mi sie nie udało kupić
[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości