Właśnie oczekuję na odbiór nowego autka. Oczywiście trzymam się grupy VAG. Niestety VW odstrasza cenami nowych aut więc padło na Seata.
Od niedawna Seat rozszeżył ofertę silników benzynowych o 1,4 TSI 125KM. Podobno różni się od VW 1,4 TSI 140KM tym, że nie posiada kompresora (jest tylko turbo).
Pytanie czy ktoś orientuje się czy i ewentualnie jak można tuningować te silniki?
Chodzi mi raczej o tuning na bazie seryjnych gratów.
Czy takie silniki się chipuje? Jakie to daje przyrosty?
1,4 TSI 125 KM (wersja z seata) tuning
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1,4 TSI 125 KM (wersja z seata) tuning
----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
poczekaj az ktos o normalnej opinii zacznie dlubac te fury, bo narazie temat malo ogarniety. brakuje fur do testow, a druga sprawa to nie wiadomo jak z wytrzymaloscia silnika. okaze sie za jakis czas jak fury beda mialy po 150-200kkm i ludzie po gwarancji zaczna je dlubac. ceny tez spadna.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Hmm...
Rozumiem, że chodzi Ci o brak tych silników w Polsce?
Bo silnik TSI debiutował chyba w 2006 roku i u Niemców jeździ pewnie tego trochę...
Rozumiem, że chodzi Ci o brak tych silników w Polsce?
Bo silnik TSI debiutował chyba w 2006 roku i u Niemców jeździ pewnie tego trochę...
----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości