VW BORA prosze o pomoc z swapem hebelków

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

VW BORA prosze o pomoc z swapem hebelków

Post autor: luzipower » czw lip 03, 2008 22:55

Witam

jak w temaciku ! ktoś jest na tyle cierpliwy, żeby mi wypisać co muszę posiadać, żeby zmienić moje hample !?

mam serie AGR ! zmieniłem tarcze + klocki i po ok. 3-5 tyś mi pofalowały ! teraz doszło do tego (10 tyś km) że buczą przy hamowaniu ! a na rozgrzanych oponach i asfalcie za każdym hamowaniem przy końcu słyszę piszczenie opon (jak by się blokowały, mimo iż abs się nie załącza, a jak się załączy to działa poprawnie !)

czytalem u JARO4444, że te hample są do niczego i najlepiej 312mm wrzucić ! ale rozumiem, że musze kupić cały komplet !

ktoś coś poradzi ? może wiecie, kto ma ? bo na allegro cosik nie mogę znaleźć


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: VW BORA prosze o pomoc z swapem hebelków

Post autor: Borys » pt lip 04, 2008 01:38

a jakie masz seryjne heble 280 czy 288 ?



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » pt lip 04, 2008 02:31

napewno nie 288 - raczej 280, ale jutro sprawdzę !


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 04, 2008 07:59

luzipower pisze:napewno nie 288 - raczej 280, ale jutro sprawdzę !
no to jesli masz 280 to czeka cie troche wiecej roboty i wydatków
musisz zmienic całe zwrotnice na takie, które maja odkręcane jarzma.
w 280mm jest odlew - zwrotnica z jarzmem

potrzeba ci zwrotnice z 288/312 i jarzmo 312mm,

zacisk z wersji 312mm (kloecek niby idzie ten sam coe 288 ale zaciski chyba jakąś róznicę mają miedzy sobą) - co do zacisku nie jestem pawian :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 04, 2008 09:30

Borys pisze:nie jestem pawian :)
moze ta sama historia co w przypadku 256/20 i 280/22 czyli zacisk jest szerszy

bo w 312 tarcza ma 25mm grubosci...wiec albo ciensze klocki 16mm albo szerszy zacisk
w 280mm jest odlew - zwrotnica z jarzmem
ale kupa :( cenna informacja, nie kupować mkIV z 280mm :)



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt lip 04, 2008 10:57

cowboy pisze:moze ta sama historia co w przypadku 256/20 i 280/22 czyli zacisk jest szerszy

bo w 312 tarcza ma 25mm grubosci...wiec albo ciensze klocki 16mm albo szerszy zacisk
całkiem mozliwe ze pasi jedno i drugie, nie sprawdziłem tego wiec wole nie potwierdzac ze sa zamienne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości