Duże hamulce w MKI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Duże hamulce w MKI
Jakby kiedyś komuś przyszło się robic duze hamulce w MKI to mogę polecić zestaw adapterów zmieniający rozstaw mocowania jarzma.
Zestawik zakupiony od jednego z uzytkowników niemieckiego forum http://www.golf1.info/forum/board.php?boardid=10
Moze nie jest tani, koszt ok 70 Euro ale wykonanie bije na głowe wszelakie samoróbki.
Do tego ma pełną dokumentację w postaci TUV i badań wytrzymałosciowych materiału.
Pasuje pod wszelakie jarzma VW tarcza od 256 w górę.
zacisk VR6/G60
zacisk z Audi S2/V6
Zestawik zakupiony od jednego z uzytkowników niemieckiego forum http://www.golf1.info/forum/board.php?boardid=10
Moze nie jest tani, koszt ok 70 Euro ale wykonanie bije na głowe wszelakie samoróbki.
Do tego ma pełną dokumentację w postaci TUV i badań wytrzymałosciowych materiału.
Pasuje pod wszelakie jarzma VW tarcza od 256 w górę.
zacisk VR6/G60
zacisk z Audi S2/V6
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
ano wlasnie odkopie temat
na g60 to i moze pasuje ale na s2 robi sie tak :
teraz pytanie , czy moze klocek mam zly ?
czy po prostu te kilka milimetrow roznicy pomiedzy tymi wszystkimi zestawami sie zsumowalo i wyszlo cos takiego
dodam ze z drugiej strony klocek wpada "na tarcze" ....
meczyl sie ktos z tym juz , kombinowal ? wkurzony jestem bo juz sprzedalem zaciski i jarzma z g60 i teraz zostalem z s2 i lipa
nie chce nic podkladac , spawac itd bo to heble sa ...
pomozcie bo juz mi rece opadaja od tych wszystkich przerobek
na g60 to i moze pasuje ale na s2 robi sie tak :
teraz pytanie , czy moze klocek mam zly ?
czy po prostu te kilka milimetrow roznicy pomiedzy tymi wszystkimi zestawami sie zsumowalo i wyszlo cos takiego
dodam ze z drugiej strony klocek wpada "na tarcze" ....
meczyl sie ktos z tym juz , kombinowal ? wkurzony jestem bo juz sprzedalem zaciski i jarzma z g60 i teraz zostalem z s2 i lipa
nie chce nic podkladac , spawac itd bo to heble sa ...
pomozcie bo juz mi rece opadaja od tych wszystkich przerobek
niewiem czy przypadkiem nie musza byc jazma i klocki z g60 a zacisk z s2 i wtedy bedzie oki niech borys sie wypowie ale na 1 fotce od niego tak wygladaDave Old School pisze:ano wlasnie odkopie temat
na g60 to i moze pasuje ale na s2 robi sie tak :
[url=http://img147.imageshack.us/img147/6506/dsc01172bp5.jpg]Obrazek[/URL]
teraz pytanie , czy moze klocek mam zly ?
czy po prostu te kilka milimetrow roznicy pomiedzy tymi wszystkimi zestawami sie zsumowalo i wyszlo cos takiego
dodam ze z drugiej strony klocek wpada "na tarcze" ....
[url=http://img509.imageshack.us/img509/2954/dsc01168sd9.jpg]Obrazek[/URL]
meczyl sie ktos z tym juz , kombinowal ? wkurzony jestem bo juz sprzedalem zaciski i jarzma z g60 i teraz zostalem z s2 i lipa
nie chce nic podkladac , spawac itd bo to heble sa ...
pomozcie bo juz mi rece opadaja od tych wszystkich przerobek
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
tak jest po założeniu jarzm i zacisków z S2 ale to nie przeskadza w skutecznym hamowaniu... po prostu klocek z S2 jest 2 x taki jak w heblach 256 czy 280Dave Old School pisze:teraz pytanie , czy moze klocek mam zly ?
czy po prostu te kilka milimetrow roznicy pomiedzy tymi wszystkimi zestawami sie zsumowalo i wyszlo cos takiego
dodam ze z drugiej strony klocek wpada "na tarcze" ....
-
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości