przeruba 1.6 D a TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy. Chociazby ten TD mozna sobie w miare tanim kosztem ze tak powiem troszke podciagnac
Pozdrawiam GTH
Pozdrawiam GTH
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 19:39 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: czw maja 29, 2008 21:35
- Lokalizacja: Malanow
- Kontakt:
racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
OK ,widze ze nic nie umie i nic mądrego nie powiedzialem , kwestia czasu(krotkiego). Zobaczymy co na to powiedza nietorzy koledzy.Mialem dac filmik ale bez glowcy go raczej nie nakrece, ci co czytali co chce zrobic to wiedza o co chodzi, timinig mod nie zostal zrobiony dla zabawy ,spokojnie robie wszstko po kolei az sie nazbiera ztosowna ilosc.
Ps. I widze ze skutecznie wypersfadowaliscie pomysla , niech sobie probuje niech tworzy, kolega ma Passka B2 D->TDi zrobionego na zwyklym D i juz 3 lata tlucze i nawet nie ma tej niby chlodniczy z GTI wlozonej , i jakos nic sie nie usmazylo itd, panowe nie przesadajcie, takie domowe przerobki robione "na pale" to przewaznie lepiej niz fabryka jeżdza.
Ps. I widze ze skutecznie wypersfadowaliscie pomysla , niech sobie probuje niech tworzy, kolega ma Passka B2 D->TDi zrobionego na zwyklym D i juz 3 lata tlucze i nawet nie ma tej niby chlodniczy z GTI wlozonej , i jakos nic sie nie usmazylo itd, panowe nie przesadajcie, takie domowe przerobki robione "na pale" to przewaznie lepiej niz fabryka jeżdza.
Ostatnio zmieniony czw cze 26, 2008 18:25 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
to wlasnie o to chodzi jak go nie masaktujesz to troszke pojezdzisz, ale to chyba nie o to chodzi zebyc autko zarżnac, mozna osiagi dla samego zadowolenia i frajdy zrobic, ja lubie grzebac sobie sam wiec dla mnie to przyjemnosci .
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Niekoniecznie wkładanie pieniędzy w samochód nie ma sensu. Jak juz niektórzy wiedza posiadam wersje golfa 2 syncro i robie swapa na 3.2 VR6 R32 250KM + TURBO.przemooo8905 pisze:racja, jedynie zmiana auta, nie bede w tego topil kasy bo nie ma zadnego sensu.GTH pisze:Chlodniczka oleju nie rozwiaze tego problemu kolego, zastanow sie dobrze co mowisz Dodam jeszcze ze takie modyfikacje to nie zabawy w klocki lego, jezeli nie stac cie aby porzadnie zrobic motorownie (w tym wypadku nieoplacalne raczej) to jak sam zauwazyles zmien auto na inne, ciagle bedzie ci malo mocy.
Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H
[ Dodano: 27 Cze 2008 10:20 ]
Zgadzam się, swap lub wymiana na coś mocniejszego. Jak buda zdrowa to swap dobra rzeczTo_mas pisze:doświadczenie to mają inni bo są tu ludzie którzy tyle wiedzą o dieslach zeprzemooo8905 pisze:po twoim profilu widac ze masz doswiadczenie w tym fachu,
Ale sucha kalkulacja i wychodzi na to ze lepiej swapować (jeśli buda zdrowa) albo sprzedać i kupić inne jak piszesz
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 10:20 przez gruchaarl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
na pewno TDi a nie TD ???(ogromna różnica) bo chyba kolego pojęcia mylisz bo nie chce mi sie wierzyć zeby tak go mocno przerobił ...spawacz pisze:Passka B2 D->TDi
prosze bardzo : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142284szladziu pisze:co to jest te timinig mod
szladziu,
i tu masz ciekawy temat z różnymi linkami jak poczytasz to od razu Ci sie rozjaśni : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
[ Dodano: Pią Cze 27, 2008 10:59 ]
sam bym kiedyś chciał tylko ze jest to juz duzo większy wydatek wymagający niezłego ogarnięcia tematu i duzo roboty :/ ale wartogruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 10:57 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
niestety swap na PD jest dosyc kosztowny, a jesli PD bedzie po samym programie to mozna nawet zebrac baty od dobrze dlubnietego TDgruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
gruchaarl pisze:Jeżeli moge cos zaproponować do twojego MK2 to wymiana silnika na 1.9TDI 130KM + CHIPTUNING. Samochodzik na tym programnie i przy masie poniżej tony bedzie jeździł super. Spokojnie na 1/4 mili niskie 14sek. a to wiąż się z przyśpieszeniem od 0-100KM w granicach 6.0sek i prędkość max 240KM/H
wybebeszony moze zejdzie ponizej tony. 6s bardzo optymistyczne, bardzo. max 240 moze na mega dlugiej skrzyni, choc raczej na 5b ciezko. na 6 moze i da rade.
patrz Cinkowoz. 160 kuniow i nie robi 6s ani 240, a tym bardziej nie wazy ponizej 1000kg.
Ostatnio zmieniony pt cze 27, 2008 16:47 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości