instalacja elektryczna, sonda
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
instalacja elektryczna, sonda
MK3 swap silnika z 1,6 AEA na 2E
Mam sonde na 4 kable ale od instalacji silnika jest odcięta wtyczka czy takie podłączenie jest prawidłowe?
-czarny sygnał
-2 białe to podgrzewanie sondy
-szary to masa
więc szary przykręcić do masy, czarny połączyć z czarnym i 2 białe obojętnie czy z żółtym, zielonym
i może gdzie powinny iść 2 kable co idą razem zaizolowace do tych od sądy?
Mam sonde na 4 kable ale od instalacji silnika jest odcięta wtyczka czy takie podłączenie jest prawidłowe?
-czarny sygnał
-2 białe to podgrzewanie sondy
-szary to masa
więc szary przykręcić do masy, czarny połączyć z czarnym i 2 białe obojętnie czy z żółtym, zielonym
i może gdzie powinny iść 2 kable co idą razem zaizolowace do tych od sądy?
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 15:33 przez rafał1988, łącznie zmieniany 7 razy.
Najwazniejsze czyli heble.A no i nie wiem czy szafy nie trzeba zmieniac.rafał1988 pisze:co potrzeba jeszcze?
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 00:02 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
W sensie,ze w 2.0 byly wieksze tarcze z przodu i tarcze z tylu, a nie bebny jak w 1.6
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 00:13 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
czy w karzdym MK3 puszka z bezpiecznikami jest taka sama? chodzi mi głównie czy w 1,6 jest taka sama jak w 2,0 oznaczenie 2E,
przymieżyłem już i kostki są inne może ktoś napisze jek powinienem podłączyć wiązke do puszki bezpieczników?
przymieżyłem już i kostki są inne może ktoś napisze jek powinienem podłączyć wiązke do puszki bezpieczników?
Ostatnio zmieniony czw cze 19, 2008 12:31 przez rafał1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale powiedzmy szczerze dużo mocniejszy nie będzie i aż tak kolosalnej różnicy niema w przyspieszeniach że odrazu trzeba heble zmieniać co innego jakby grzebał w nim "evolution" i miał ponad 2XX KM wydaje mi się że porządne firmowe tarcze do tego firmowe klocki np EBC green nowy płyn i będzie oki no chyba że będziesz jeździł w kjs gdzie heble będą wykorzystywane ciągle w 100%
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
Troszkę mociejszy, ale jak będzie ładnie chodził to na tyle znajdzie sie belka z tarczami, bo te na bembnach to ledwo mi
hamują
hamują
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 10:44 przez rafał1988, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości