1.8 RP jaki monowtrysk??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ManiekGLS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 813
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
- Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
- Kontakt:
1.8 RP jaki monowtrysk??
Jakie oznaczenie ma monowtrysk w 1.8 RP??
Czy rozni sie on od mono od 1.6??
Bo u mnie cos na benzynie kreci sie dopiero od 3tys...i nie ma tej mocy co znjomka GT org a ten sam silnik.......
Czy rozni sie on od mono od 1.6??
Bo u mnie cos na benzynie kreci sie dopiero od 3tys...i nie ma tej mocy co znjomka GT org a ten sam silnik.......
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;
- ManiekGLS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 813
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 11:14
- Lokalizacja: Krynica M(KLINIKA)
- Kontakt:
Nie ma??gosc przyjechal ostatnio do mnie mk2 mial identyko silnik na mono wtrysku a na bloku 1.6 i mowil ze to org silnik a w passacie b3 wiem ze byly takie silniki.......
Klinika Krynica M-Modyfikacje,SWAP
Drive Slow But Low
Mk2 GTI viewtopic.php?p=2552931#2552931" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 GTI viewtopic.php?t=195507" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
tu się tobą zgodze, w mk3 też są takie silniki, ale w mk2 nie...ManiekGLS pisze:passacie b3 wiem ze byly takie silniki.......
tu masz spis silników:
http://www.vwgolf.pl/?page_id=172
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Monowtrysk w RP ma oznaczenie - MONO-JETRONIC o numerach: 0438201047.
I ten typ wtrysku, jak kolega wcześniej pisał był montowany w golfach z
silnikiem 1.8 RP. Zaś w 1.6 był montowany gaźnik Pierburg 2E2, który montowano też do pojemności 1.8, a w silniku o oznaczeniu 1.6 PN był montowany gaźnik 2EE. Różni się zasadniczo, gdyż zasada działania MONO-JETRONIC'a opiera się na drodze elektronicznej, czego w gaźniku nie ma.
[ Dodano: 12 Cze 2008 19:49 ]
Od 1.8 Rp wiele nie wymagaj. Mój np. kręci się ładnie od 2700 do 3500, najprawdopodobniej w tym przedziale ma najlepszy moment oborotowy. Jak chcesz żeby ciągnął dalej od tych obrotów załóż wałek z ADY bądź PF. A żeby ciągnął z dołu wywal katalizator i zrób przelotowy wydech z kolektorem 4-2-1. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
[ Dodano: 12 Cze 2008 20:02 ]
A brak mocy zrzucam na filtr stożkowy jaki masz zamontowany w swojej Golfinie. Jestem tego pewien na 99%. Jeśli sie znowu mylę, niech mnie ktos poprawi
Poszukaj na forum, ludzie wyciągali zwężkę z puszki i auto ponoć za fajnie nie jeździło i spalanie wzrastało, a co dopiero, jak stożek założysz? Jeśli masz możliwość, zamontuj puszkę z jakąś wkładką sportową i będzie tralala.
I ten typ wtrysku, jak kolega wcześniej pisał był montowany w golfach z
silnikiem 1.8 RP. Zaś w 1.6 był montowany gaźnik Pierburg 2E2, który montowano też do pojemności 1.8, a w silniku o oznaczeniu 1.6 PN był montowany gaźnik 2EE. Różni się zasadniczo, gdyż zasada działania MONO-JETRONIC'a opiera się na drodze elektronicznej, czego w gaźniku nie ma.
[ Dodano: 12 Cze 2008 19:49 ]
Od 1.8 Rp wiele nie wymagaj. Mój np. kręci się ładnie od 2700 do 3500, najprawdopodobniej w tym przedziale ma najlepszy moment oborotowy. Jak chcesz żeby ciągnął dalej od tych obrotów załóż wałek z ADY bądź PF. A żeby ciągnął z dołu wywal katalizator i zrób przelotowy wydech z kolektorem 4-2-1. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
[ Dodano: 12 Cze 2008 20:02 ]
A brak mocy zrzucam na filtr stożkowy jaki masz zamontowany w swojej Golfinie. Jestem tego pewien na 99%. Jeśli sie znowu mylę, niech mnie ktos poprawi
Poszukaj na forum, ludzie wyciągali zwężkę z puszki i auto ponoć za fajnie nie jeździło i spalanie wzrastało, a co dopiero, jak stożek założysz? Jeśli masz możliwość, zamontuj puszkę z jakąś wkładką sportową i będzie tralala.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149044 tutaj guti opisuje co i jak się dzieje, jak się wyciągnie zwężkę z puszki... tym się sugeruję, że jak założy się stożek, to będzie jeszcze gorzej. guti podaje sytuację, kiedy silnik jest zasilany LPG, a tam chyba jest LPG instalacja? Dlatego winę zwalam na stożek
[ Dodano: 13 Cze 2008 00:11 ]
a może RPeki takie są, że co inny to inaczej reaguje?
[ Dodano: 13 Cze 2008 00:11 ]
a może RPeki takie są, że co inny to inaczej reaguje?
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości