Kolektor wydechowy z 2.0 8V do 1.8 Rp.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
a ty z pisanie normalnych wypowiedzi, dłuższych niz kilka słów... wyjaśnij mi jak chcesz podpiać sonde z 2e do instalcji Rp panie wszechwiedzący... może jakaś zagadke na ten temat ułóż :green_fuck:toffic pisze:Skoro masz problemy z czytaniem i myśleniem
Ostatnio zmieniony śr cze 04, 2008 20:01 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Panowie nie bić mi sie tu! :green_fuck:
A tak serio... to ta sonda grzana ma 4 przewody... jak pisał już o tym yahoo_p.
co w takim razie? jak to rozwiązać, krok po kroku? modził już ktoś coś takiego?
[ Dodano: 04 Cze 2008 23:32 ]
Chodzi mi o to, czy motanie z tą sondą nie zmieni czegoś w pracy silnika, jeżeli zamontuje tą grzaną i w tym miejscu a nie innym.
A tak serio... to ta sonda grzana ma 4 przewody... jak pisał już o tym yahoo_p.
co w takim razie? jak to rozwiązać, krok po kroku? modził już ktoś coś takiego?
[ Dodano: 04 Cze 2008 23:32 ]
Chodzi mi o to, czy motanie z tą sondą nie zmieni czegoś w pracy silnika, jeżeli zamontuje tą grzaną i w tym miejscu a nie innym.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Ide śladami Droopsa, który w swoim aucie zastosował wałek z PF, i kolektor 4-2-1... ponoć auto stało się dynamiczniejsze... wałek już mam, a na kolektor poluje... tylko, że on robił kolektor ponoć sam.
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
droopsowi na hamowni wyskoczylo 99 kucy... znam go. mial walek z pf, kolektor z wydechem przelotowym, obrobiona glowice, dolot. co do jego opowieści trzeba brać z przymrurzeniem oka, lubi troche koloryzowac...Superbeasto pisze:Ide śladami Droopsa, który w swoim aucie zastosował wałek z PF, i kolektor 4-2-1... ponoć auto stało się dynamiczniejsze... wałek już mam, a na kolektor poluje... tylko, że on robił kolektor ponoć sam.
ja mam u siebie obrobiona glowice, splanowana i spasowana z kolektorami, walek z 2E, lekkie kolo zamachowe, planuje jeszcze zrobic dolot i wydech z kolektor z 2E... potem shamuje,
ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem, wiec jak narazie jestem zadowolony
Ostatnio zmieniony czw cze 05, 2008 00:28 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
miałem już 16V kupioną, ale instalacja była w opłkanym stanie, wiec go opchnąłem. Wiem, że nie osiągnę nie wiadomo jakich przyrostów mocy, chcę tylko trochę usprawnić swojego Rp-ka. Silnik mam po remoncie, a takie dodatki mogą mu dać nowy "oddech". Nie spodziewam się cudów. Bo o robieniu Rp'ka czytałem już nie jedno... a raczej jedno: nie warto. Ale w taki a nie innym sposób będę realizował swoją pasję.gumiś pisze:wrzucaj od razu 16v,albo vr
jak na różnicę 25KM nie jest źle, a więc warto troszkę dłubnąć w "nierozwojowym" silniku.yahoo_p pisze:ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
dobrze gadasz, ja się ścigalem z użytkownikiem pustySuperbeasto pisze:miałem już 16V kupioną, ale instalacja była w opłkanym stanie, wiec go opchnąłem. Wiem, że nie osiągnę nie wiadomo jakich przyrostów mocy, chcę tylko trochę usprawnić swojego Rp-ka. Silnik mam po remoncie, a takie dodatki mogą mu dać nowy "oddech". Nie spodziewam się cudów. Bo o robieniu Rp'ka czytałem już nie jedno... a raczej jedno: nie warto. Ale w taki a nie innym sposób będę realizował swoją pasję.gumiś pisze:wrzucaj od razu 16v,albo vr
jak na różnicę 25KM nie jest źle, a więc warto troszkę dłubnąć w "nierozwojowym" silniku.yahoo_p pisze:ścigalem się wczoraj z 2.0 115KM i powiem ze 1-1,5 odstawalem
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=25183
on ma wydech przelotowy w swoim 2E, powiem że jestem zadowolony z wyniku, musze sie ustawic z jakims 1.8
ja tez miałem silnik z niepewną instalacją,meczyło mnie to że to mechaniczny wtrysk,kupiłem wiązke kompa i wszystkie potrzebne rzeczy i mam digi,i jestem zadowolony,troszke było roboty bo listwe trzeba było wyspawać i dolot odpowiedni zrobić,ale jest gitara,silnik wyremontowany i robi robote jak sie patrzy
Ostatnio zmieniony czw cze 05, 2008 07:37 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.
- Superbeasto
- Użytkownik
- Posty: 330
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Kontakt:
Panowie, ale temat zszedł na tor boczny. Ma ktoś jeszcze jakieś uwagi co do montażu sondy w takim silniku, jak Rp z takim wydechem a nie innym?
[ Dodano: 05 Cze 2008 10:04 ]
[ Dodano: 05 Cze 2008 10:05 ]
[ Dodano: 05 Cze 2008 10:04 ]
widocznie ja mam takowe problemy... bo nadal nic konkretnego nie wywnioskowałem z tego wszystkiego. Czyli, gdzie umieścić tą sondę? Wnioskuje - tam gdzie portki schodzą się w jedno. Dalej, jaka ta sonda? - wnioskuje, że grzana z 4 przewodami! no a dalej? jak ją podpiąć, skoro sonda z RP ma jeden przewód? - tego nie wywnioskowałem. I najważniejsze! Jak to zrobić tak, żeby nie było przekłamań.toffic pisze:Skoro masz problemy z czytaniem i myśleniem
[ Dodano: 05 Cze 2008 10:05 ]
- mogę Ci dać punkt za to!yahoo_p pisze: ty z pisanie normalnych wypowiedzi, dłuższych niz kilka słów
viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości