A to o tym słyszałem... ale tamten gość lał jakieś kleje i rozpuszczalniki z "naszych" CPN'ów jeśli by lał "markowy czerwony" to by pewnie nic nie było ))vudu pisze:Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????
Małe spreżanie w DIESLU :( co zrobić ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sq8bwh
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
- Lokalizacja: ............................................
A ja proponuje uszczelke za 80 zł, skoro sie robi to nie na dwa miesiącesq8bwh pisze:Pierścianie to koszt 110 zł i uszczelka 40 zł ....a trudne to nie jest....Cyborg pisze:szczerze mówiąc na jednym wykresie było troszke ponad 20 - jakiesz 22 - 24
reszta ponizej 30 - kurde jest ktoś z okolic ślaska co grzebie przy dieslu by sprawdzić co mozna było by zrobić by miał wieksz sprezanie ? ale nie remontować go bo nie mam siana na to buhuhubuhuhu ;(
za niedługo zapraszam na moją stronkę VW - powiadomię was jak bedzie gotowa - dzieki bardzo czekam na posty
robiłem to...
pozdrawiam
[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]
- sq8bwh
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
- Lokalizacja: ............................................
Ta za 40 też na 200 000 powinna wystarczyć jak powierzchnia głowicy będzie równa.... ale to niema regół, u znajomego Victor-Rendz (chyba tak sie pisze, ta niebieska) zaczeła sie sączyć po 20 000 km. A pierścionki to Łódzkie są super albo niemieckie Garetz za 150 zyli (takie ja sobie założyłem po 400 000) teraz mam przebiegu ok. 480 000 (bo cofałem i się pogubiłem) PZDR
Dzisiaj widziałem fajne GTD z napisem heizoel-powersq8bwh pisze:A to o tym słyszałem... ale tamten gość lał jakieś kleje i rozpuszczalniki z "naszych" CPN'ów jeśli by lał "markowy czerwony" to by pewnie nic nie było ))vudu pisze:Trochim tak powinno być, a u nas był kiedyś silniczek z mk2 sami go wyciągneliśmy, diesel - i jak mierzyliśmy mu to miał 36/37/35/38 - co to mogło być- myśleliśmy ze moze ktos wrzucił dodatkowy pierscien, ale jak go sprzedaliśmy to właściciel nie dbał i przyjechał do nas z problemem bo "coś w silniku stuka" sciagneliśmy głowice a tam normalnie wszystko, trzy pierscienie itd..... a stukało to ze cosik sie z zaworem stało bo zniknął z gniazda!!!! i co przez rure???????????
www.vwsquad.prv.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości