monitorowanie pracy silnika; i aluminiowy dolot

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

monitorowanie pracy silnika; i aluminiowy dolot

Post autor: aadasiek » czw maja 08, 2008 14:25

Witam
w niedługim czasie bede montował dodatkowe wskaźniki do mojego Golfiacza i tu rodzi się pytanie jakiego typu adapteru, przejściówki mam użyc do podłączenia wskaźnika temperatury oleju i ciśnienia oleju
motor mam 1,9 tdi AHF
1 Obrazek
2 Obrazek
Ostatnio zmieniony czw maja 08, 2008 18:33 przez aadasiek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw maja 08, 2008 17:28

aadasiek, nr 1 wystarczy :bigok: wkrecasz go zamiat czujnika cisnienia(czujnik dasz w trojnik) w podstawie filtra oleju i bedzie dobrze, ja rowniez mam dodatkowe zegary ale mialem dwa wolne miejsca w podstawie i sie obeszlo bez trojnika


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw maja 08, 2008 17:40

kaczor4011 pisze:wkrecasz go zamiat czujnika cisnienia(czujnik dasz w trojnik) w podstawie filtra oleju i bedzie dobrze
a nie będzie żadnego problemu typu że niby za słabe ciśnienie i bedzie sie kontrolka świeciła



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw maja 08, 2008 17:44

aadasiek pisze:a nie będzie żadnego problemu typu że niby za słabe ciśnienie i bedzie sie kontrolka świeciła
wszystko bedzie ok. czujnik normalnie wkrecasz w trojnik


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » czw maja 08, 2008 18:37

kaczor4011 dzięki za radę :pub:
nie chciałem zakładać innego tematu więc trochę przerobiłem ten
ile i jak mam puścić rury od IC który będzie w przednim pasie zamontowany oraz ile jest potrzeba kolanek itp
dodam że pacjęt to 1,9 TDi AHF bez climy
może jakies foto :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości