mk3 z małym silnikiem:(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mk3 z małym silnikiem:(
da rade podkrecic mk3 z 97 z silnikiem 1.4 na pełnym strysku?i czy sie opłaca wogóle coś z tym kombinować.??...
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
zeby to tylko cokolwiek dalo...Benoś pisze:Najtaniej chyba by można przełożyć wałek z 1.6 ale to już zależy od ciebie . Na allegro to groszowe sprawy .
Pozdrawiam
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
jak lubisz i masz czas dłubać to zrób sobie własnym sumptem wersję GT :
http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 3&Itemid=4
generalnie - "obróbka" głowicy mająca na celu usunięcie zanieczyszczeń wżerów i niedoróbek + planowanie - delikatne podniesienie stopnia sprężania
warto i łatwo zrobić jeśli masz kłopot z uszczelką pod głowica, albo uszczelniaczami na zaworach bądź ich regulatorami luzu ...
przekładka wałka rozrządu to lipa - skąd wiesz że 1,6 ma lepszy i dlaczego lepszy ? a nawet jak to czy założysz to z regulowanym kołem i będziesz miał hamownie żeby sobie to wystroić ? jeśli nie do to sobie daruj ... bo te niskie koszty to ułuda
http://chojnacki.com.pl/index.php?optio ... 3&Itemid=4
generalnie - "obróbka" głowicy mająca na celu usunięcie zanieczyszczeń wżerów i niedoróbek + planowanie - delikatne podniesienie stopnia sprężania
warto i łatwo zrobić jeśli masz kłopot z uszczelką pod głowica, albo uszczelniaczami na zaworach bądź ich regulatorami luzu ...
przekładka wałka rozrządu to lipa - skąd wiesz że 1,6 ma lepszy i dlaczego lepszy ? a nawet jak to czy założysz to z regulowanym kołem i będziesz miał hamownie żeby sobie to wystroić ? jeśli nie do to sobie daruj ... bo te niskie koszty to ułuda
Ostatnio zmieniony pt mar 28, 2008 12:00 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
ogolnie z 1.4 wiele nie zrobisz jak bedziesz robisz N/A to koszty beda astronomiczne zeby to mialo jakas sensowna moc.
Jak bedziesz uturbial to pewnie zblizysz sie do 150-180 po wymianie wszystkiego w silniku i dojdziesz do wniosku ze taniej prosciej bezpieczniej bybylo wrzucic ABFa/2e/ czy 1.8T
Mialem taki silnik w poprzednim golfie i obliczalem sobie swap na tdi jakiegos afna ale na szczescie/nieszczescie golf sie popsul o latarnie a ja kupilem seryjnego tdi bo duzo jezdze
Jak bedziesz uturbial to pewnie zblizysz sie do 150-180 po wymianie wszystkiego w silniku i dojdziesz do wniosku ze taniej prosciej bezpieczniej bybylo wrzucic ABFa/2e/ czy 1.8T
Mialem taki silnik w poprzednim golfie i obliczalem sobie swap na tdi jakiegos afna ale na szczescie/nieszczescie golf sie popsul o latarnie a ja kupilem seryjnego tdi bo duzo jezdze
TDiR - FIMC / VR6 CLUTCH / 0,216 INJECTORS / GT17VA / PD130 WLOT I WYLOT / ORUROWANIE BY SSGARAGE / SOCZEWKI / GOTTI 15" WHEELS / ZAWIESZENIE -60 MM GTCUPLINE / STUT BAR INXX / IN PROGRESS BRAKE SYSTEM Z AUDI S2 & STABILIZATOR Z VR6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości