wymiana filtra mk4 bcb

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

rafjan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob cze 30, 2007 14:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

wymiana filtra mk4 bcb

Post autor: rafjan » czw mar 20, 2008 23:15

jak zdjąć obudowę silnika i wymienić filtr powietrza
Obrazek



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

wymiana filtra mk4 bcb

Post autor: Jacek75 » wt lip 29, 2008 16:52

No właśnie jak?

[ Dodano: 09 Sty 2009 11:46 ]
Może już niaktualne, ale komuś się jeszcze przyda:
Obudowa ma połaczenie z przepustnicą prawy przód stojąc przed autem i jest jeszcze mała rurka po lewej z przodu podpięta do obudowy.
Obudowa filtra/silnika jest zamocowana na 4 kołkach (kulowy zaczep w gnieździe z gumy). Ściągamy poprostu ciągnąc obudowe do góry (mocno siedzi). Zaczynamy ciągnąć od lewej u góry. Po zdjęciu od spodu obudowy dostajemy się do filtra po kilku śrubach o ile pamiętam.
Uwaga na temeperaturę - zimny plastik może pęknąć. Zakładamy wciskając w odwrotnej kolejności.
W celu łatwiejszego dostania się do świec i cewek na pierwszym cylindrze można zdemontować wlew oleju. Składa się on z korka i takiego krótkiego kolanka demontowanego poprzez przekręcenie tak jak odkręcenie korka.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości