Czy można podnieść moc w SDI ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt kwie 11, 2008 21:53

Dante Blues pisze:A jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy katalizator jest "zapchany"?
Wyciagasz i patrzysz pod swiatlo, jesli widzisz swiatlo idealnie to jest ok, jesli ciemnosc widzisz ciemnosc to wytlucz srodek


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Dante Blues
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:42
Lokalizacja: Kowary

Post autor: Dante Blues » pn kwie 14, 2008 23:29

Dzięki za info. Brzmi prosto i wesoło. A ogólnie mam jeszcze jedno pytanie. Jak to z kupionym świeżo autkiem wypada zmienić rozrząd. No to kupiłem pasek, napinacz, pompkę wodną i 2 rolki do magicznego SDI. Rozrząd już wymieniony (z bólami :-)). Chodzi ładnie tylko tu zaczyna się pytanie – czy ktoś wie jak w SDI idzie kolejność? Czy tak samo jak w większości VW od pierwszego tłoka? Bo tak ustawiliśmy i niby pracuje tak samo. A pytanie jest tylko z ciekawości (no i niewiedzy).

Pozdrówka.


Zawsze blues...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości