Golf 4 - 130 ps pytanie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Golf 4 - 130 ps pytanie

Post autor: DonKichot » czw mar 13, 2008 17:11

Mam VW golfa 4 TDI 130 ps, dzisiaj robiłem testy przyspieszenia i po 20 próbach zawsze wychodzi mi 13s od 0-100 km/h

prawdo podobnie coś jest nie tak co radzicie ?
dajcie jakieś adresy w okolicach bielska lub katowic gdzie by można podjechać i to zdiagnozować...

przy teście użyłem biegów 1,2,3 na 1 i 2 do 4500 obr/min i na 3 do setki

dodam że turbo włącza się przy około 2500 obrotach bo w tym momencie zawsze dostaje kopa



Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » czw mar 13, 2008 21:24

No to cos jest nie tak, bo czas jest o cztery sekundy za duzy.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw mar 13, 2008 21:32

Ja obstawiam na przepływomierz, jak uszkodzony to może 90 KM będziesz miał. A wogóle niewiem ale wydaje mi się że za bardzo go przeciągasz na obrotach na 1 do 4500 to ok ale na 2 to max 4100 i reszta biegów to samo max 4000-4100 chyba że zrobisz porządne mody to wtedy warto do 4500 kręcic. W katowicach masz mastersa


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » czw mar 13, 2008 21:34

Jak byś chciał coś dłubać to w Bielku Białej masz Compsport a w Katowicach oddział Mastersa :bigok:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw mar 13, 2008 22:14

hmm podejrzane - najlepiej chyba jak przejedziesz się na podpięcie do kompa - sprawdzą ewentualne błędy + zmierzą z jakim ciśnieniem dmucha turbo ... tylko jak byś miał za to płacić to każ sobie zrobić wydruk, wtedy ktoś z forum na pewno pomoże ci to zinterpretować ...
13 sek - to jak 90 konny TDI ... na pewno masz oznaczenie ASZ w bagażniku ;) ?


TDPower

DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » czw mar 13, 2008 22:40

sprawa ma się tak

turbo wcale mi nie działało bo wyciągał mi max 100 na godzine ! a pod górkę na 3 biegu..
byłem na kompie i było bardzo dużo błędów ponoć, wykasowali je ale powiedzieli że je zaraz złąpie z powodu tego że turbo nie działa, naprawili mi potem turbo po 2 godzinach doszli że zawór turbiny zacięty... wymienili na używany ze szrota 250 zeta ... + 70 wymiana ale kapłem się że po wymianie nie wyczyścili mi błędów na komputerze ! a ja jechałęm po niego na niesprawnym więc nałapałem napewno...


a co to znaczy że turbo słabo dmucha ? to wina turba że pada czy czegoś innego ?


90 konny ma 13.5 do setki fabrycznie :) a ja robie zawsze dokładnie w 13 więc 90 to nie jest, poza tym mam 6 biegów, chyba że mnie zrobili w banana i mam 115 konny bo źle zarejestrowali ale nawet taki 115 powinien w 11 sek wejsć w 100
Ostatnio zmieniony czw mar 13, 2008 22:42 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt mar 14, 2008 00:32

DonKichot, nie kombinuj w garażowych warsztatach , 1986bartek dobrze ci napisał, jedź do Bielska lub do Katowic :dol: :dol: :dol:
1986bartek pisze:Jak byś chciał coś dłubać to w Bielku Białej masz Compsport a w Katowicach oddział Mastersa


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

DonKichot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
Lokalizacja: Czechowice
Kontakt:

Post autor: DonKichot » sob mar 22, 2008 12:20

wszystko już wyjaśnione ! łopatki turbo były przyrdzewiałe i się blokowały tym samym się nie otwierały dobrze a czasem wcale, czyszczenie kosztowało 300 zł do tego wymiana filtrów i teraz pomykam w 11s do setki ! a to była tylko 1 próba na szybko :)
dodam że silnik to 115 konny AJM więc jest ok, sprzedający mi wciskał że to 130, ale na plakietce jest AJM w dodatku w dowodzie ma wbije 85 KW ! :) trudno, emocje przysłaniają rozum



zostaje jeszcze test na max speed, jak będzie pogoda to jade na autostrade i napisze czy przekroczył bariere 200 :)
Ostatnio zmieniony sob mar 22, 2008 12:25 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » ndz mar 23, 2008 13:49

DonKichot, nie mam do Ciebie pytan..
to na co Ty patrzyles przy kupnie.. nie na moc.. umowa nie z ta cena.. to mozesz jeszcze rok nie ten..

zamiast sprawdzic wszystko najpierw.. hmm
i pamietaj ze na autostradzie Vmax to 130 ;)



kopia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 15:55
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: kopia » ndz mar 30, 2008 17:00

DonKichot pisze:wszystko już wyjaśnione ! łopatki turbo były przyrdzewiałe i się blokowały tym samym się nie otwierały dobrze a czasem wcale, czyszczenie kosztowało 300 zł do tego wymiana filtrów i teraz pomykam w 11s do setki ! a to była tylko 1 próba na szybko :)
dodam że silnik to 115 konny AJM więc jest ok, sprzedający mi wciskał że to 130, ale na plakietce jest AJM w dodatku w dowodzie ma wbije 85 KW ! :) trudno, emocje przysłaniają rozum



zostaje jeszcze test na max speed, jak będzie pogoda to jade na autostrade i napisze czy przekroczył bariere 200 :)
Przepraszam cie ale dac sie tak wyjebac ?
Bedziesz kiedys kupowal samochod to dowiedz sie czegos o nowym planowanym nabytku!!
Golf 1.9tdi 115 , 130 asz , 150arl maja skrzynie 6biegowa.
I to sa takie szczeguly nie wszytscy o tym wiedza ktos kiedys mi muwil ze ma 130 bo ma skrzynie 6.
I co powiesz ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 31, 2008 15:49

heh, czerwone DI na plakietce , 6 biegów to wiadomo że 130 konny :) niestety taka jest powszechna wiedza na ten temat



Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » pn mar 31, 2008 15:59

cowboy, Ja mialem w mk4 DI czerwone skrzynia 6 i 115 km



kopia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 15:55
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: kopia » pn mar 31, 2008 16:31

Dodam tylko ze kiedys na leonclub.pl byl gosc co chcial odemnie odkupic napis TDI za 130 pd bo zdjelem go + zuzyta galke 6biegowa, bo mial 110 na spzedaz i chcial stuningowac dla klijenta.

Co wy na to ?



Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » pn mar 31, 2008 21:04

kopia pisze:Dodam tylko ze kiedys na leonclub.pl byl gosc co chcial odemnie odkupic napis TDI za 130 pd bo zdjelem go + zuzyta galke 6biegowa, bo mial 110 na spzedaz i chcial stuningowac dla klijenta.

Co wy na to ?
Niezły koleś



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości