Przeróbka silnika ABS na gaźnik

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » ndz mar 16, 2008 23:26

Czujniki ciśnienia oleju nie mają nic do rzeczy - mój błąd. Wody jak domniemywam jest w chłodnicy, także to nie problem. Są jeszcze jakieś które trzeba będzie po prostu ominąć?
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 08:01 przez Pim, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn mar 17, 2008 08:59

Pim pisze:Wody jak domniemywam jest w chłodnicy,
Nie, jest na wyjściu z głowicy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości