Silnik do Audi Coupe r.84

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Silnik do Audi Coupe r.84

Post autor: malutki » wt mar 04, 2008 21:16

Witam, jak w temacie. czy silniki z VW da sie zalozyc w miejsce tych z audi? Jesli tak co musi byc wymienione? Szukamy silnika do tego auta (oznaczenie JN-chyba :crazy: ) ale trudno zalesc cos w dobrym stanie.
za wszelkie sugestie bede wdzieczny.


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 05, 2008 14:37

jasne większość tych silników jest identyczna ... no może poza tymi 5-cylindrowymi 2,2 z turbo ;) - napisz więcej szczegółów bo coupe 1984 byly dwie serie (do 1984 i od 1984)
Audi Coupe 85 (1980-1984)
- Audi Coupe 1.6 75KM
- Audi Coupe 1.8 90KM
- Audi Coupe 1.9 115KM
- Audi Coupe 2.0i 115KM
- Audi Coupe 2.1i 130KM

Audi Coupe 85 (1984-1987)
- Audi Coupe 1.8 88KM
- Audi Coupe 1.8 90KM
- Audi Coupe 1.8i 112KM
- Audi Coupe 2.0i 115KM
- Audi Coupe 2.2i 115KM
- Audi Coupe 2.2i 136KM
- Audi Coupe quattro 2.2i 136KM

który to z nich ? pojemność silnika/moc itp ? Chodzi o taki :
JN 1781 81 86,4 4R 66 kW 80/Quattro, Coupe 8/83-10/88 i KE-Jetronic ???
http://vwgolf.pl/index.php?id=danesilnikow1
Jeśli dobrze widzę :
http://audicoupe.sol.pl/
tu w danych technicznych jest silniczek oznaczony JN, JV
JV 1781 81 86,4 4R 66 80/Quattro, Coupe (S) (CH) 9/86-10/88 Keihin 26-30 DC
(czyli wersja na szwajcarie z "ich" ulubieńcem czyli gaźnikiem Keihin)
proponuje silniczek z Golfa mk2
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90
do oryginału najbardziej pasuje ten o oznaczeniu GX
GX 1781 81 86,4 4R 66 Golf II/Syncro 1/84-7/88 i, (kat) KE-Jetronic
a jak chcesz to można kombinować z czymś prostszym i skutecznym w stylu RP (wtrysk jednopunktowy)
RP 1781 81 86,4 4R 66 Golf II/Jetta 11/87-7/89 si, (kat) Mono-Jetronic 35
albo z nowszych audi np z B3 - PM
PM 1781 81 86,4 4R 66 80/Quattro 89-12/91 si, kat Mono-Jetronic/ Mono-Motronic MA 1.2.1
:bigok:
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 14:48 przez ppoll27, łącznie zmieniany 2 razy.


TDPower

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn mar 10, 2008 20:16

ppoll27, dzieki :) wiec to jest chyba ten nowszy model, byl tam silnik 1,8 90ps na k-jettroniku. juz mi kolega jaszczura z etki wyczytal jak tam byl silnik i wyszlo ze JN, tyle ze szukajac danych tego silnika wyskoczylo mi ze to na gazniku i to mi nie bardzo pasowalo. ale ok juz wiem cos wiecej :) :bigok:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
LewyVr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn lis 19, 2007 18:54
Lokalizacja: maszewo/goleniów
Kontakt:

Post autor: LewyVr6 » czw kwie 03, 2008 19:02

dzięki bardzo powodzenia w modyfikacji :grin:


Moja vrka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134971

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości