2E- kolektor sportowy, barany

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr kwie 02, 2008 15:06

883801
Manifold Stainless steel Replaces Kat.
czyli zastępuje katalizator ...

885601
Manifold Stainless steel for OEM Kat.
czyli do zastosowania z katalizatorem


TDPower

Berni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 189
Rejestracja: wt sty 02, 2007 01:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Berni » śr kwie 02, 2008 16:05

ta opcja z katem....


"życie jest walką"

Awatar użytkownika
olafart
Corrado VR6 VSR
Corrado VR6 VSR
Posty: 586
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 09:57
Lokalizacja: VWarszawa
Kontakt:

Post autor: olafart » śr kwie 09, 2008 10:33

sas_gti pisze:kolektory TA Technix sązrobione tak żeby wyglądały ładnie na fotach z zewnątrz. Tak na prawdę to przydało by sie je rozcinać i spawać porzadnie spasowane ponownie. Ale na penwo trzeba poprawiać. Progi czy tezjak kto woli schody pod włos są na flanszach w kazdym kanale i przy spawie przy kacie. Nie wiem jak w srodku bo nie widać :p
Za jakieś 2 tygodnie bedziesz mógł porównać TA Technix z Supersprintem, bo po prawie 2 miesiacach szukania udało mi się takowy nabyć i już do mnie leci z magazynu centralnego :grin:
Ostatnio zmieniony śr kwie 09, 2008 10:33 przez olafart, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości