kkk13 pisze:Najłatwiej zmienić... właśnie przełożenie główne - o które pytasz, jeśli chcesz mieć prędkość mniejszą w równym stopniu o ileś tam km/h.. Szukasz przełożenia głównego w takiej sytuacji, czyli wieniec + wałek atakujący, nie wiem co Ty masz za skrzynke i w jakim aucie, ale mam na przykład do sprzedania przełożenie krótkie (4,46) do skrzynki 020 do silników 8v..
Posiadam silnik ABF ze skrzynią CHE (z silnika 2E 210 mm), troche za długa jest, chciałbym ciut krótszą:
1-60 2-110 3-160 , chciałbym jedynke ok 50-55, dwójka 100.......... itd jak to można obliczyć albo dopasować z innej skrzyni?? przełożenie 4,46 to chyba za ostre ...???
ja bym zalozyl mniejsze kolka tylko:)
tzn.....??? z jakiej skrzyni........ ? bo nie rozumiem
Dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniony czw lut 21, 2008 22:33 przez
g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.