[all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
[all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy
opowiem wam cos ciekawego. nie jest tajemnica ze z moca u mnie zaszalalem zamontowanie w calosci kutego dolu po pewnym czasie walek nie za ostry oczywiscie, turbina na 1,6 bar. takim zestawem zrobilem pare kilometrow na ostro a teraz wam przedstawie pewna historie. Pomijajac ze turbina pare razy odmowila pracy bedac katowana podtrzymaniem przy przebiegu okolo 30000 km silnik zaczal na wolnych obrotach lekko "bulgotac z wydechu" na poczatku nie przejalem sie tym za bardzo gdyz domyslalem sie ze moze to byc wina ktoregos z zaworow. a ze auto w miare poprawnie smigalo to z pelna diagnostyka sie nie spieszylem. i tak dotrwalem do przebiegu okolo 40000 km gdzie silnik zaczal gwaltownie tracic na mocy przy czym cisnienie doladowania zmalalo do 1 bara. pomyslalem Turbo znowu pada -nic to po zalozeniu drugiej dalej chroniczny brak mocy i nieszcesne 1 bar i ani kapki wiecej . jak to z mechanikiem bywa (czytac szefc bez butow chodzi) znow brak czasu zeby cokolwiek zrobic przy swoim dojezdzilem do przebiegu 45 z lekka gorka gdzie silnik zaczal pracowac na przyspieszaniu na 2 gora 3 cylindry i mocy bylo tyle ze na przyspieche mnie sporting wciagnal. tego bylo juz za duzo kompletna diagnostyka wykazala na sucho (czyli wykrecone swiece i testy sprezania i szczelnosci cylindrow odpowiednio od 1 do 4 cyl. 7,1 7,4 7,4 7,2 bar cisnienia i sczelnosc 86% 88% 85% 83% wiec do przelkniecia parametry przy tym stopniu za to na chodzacym silniku juz bylo nie waska balans silnika wykazal mi tak
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem padlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem padlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: [all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy
a dalej masz to na mechanicznym czy digi??
bo jak dogo to mam pare pytan
bo jak dogo to mam pare pytan
www.vrservice.pl
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6 ) zastanawiam sie za jaki czas doladowanie wzrosnie:D:D duzo w silniku zmieniales??Borys pisze:moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdyevolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
auto nie jest moje, ja tylko montowalem digi, no i teraz jakos by sie to przydało postroicevolution pisze:no widze ze jescze cieszy moc (mam na mysli 0,4 bar ja zaczynalem od 0,6 ) zastanawiam sie za jaki czas doladowanie wzrosnie:D:D duzo w silniku zmieniales??Borys pisze:moje tez sprawdzowne, narazie 0,4 bar wczoraj pierwsze jazdyevolution pisze:juz na digi uruchomione sprawdzone itp:D
VR6 objechane (184KM) i BMW E36 compact 2.5l tez objechane.
a doładowanie wzrosnie szybko
www.vrservice.pl
Re: [all vw] efekty nadmierngo podnoszenia mocy
evolution pisze:opowiem wam cos ciekawego. nie jest tajemnica ze z moca u mnie zaszalalem zamontowanie w calosci kutego dolu po pewnym czasie walek nie za ostry oczywiscie, turbina na 1,6 bar. takim zestawem zrobilem pare kilometrow na ostro a teraz wam przedstawie pewna historie. Pomijajac ze turbina pare razy odmowila pracy bedac katowana podtrzymaniem przy przebiegu okolo 30000 km silnik zaczal na wolnych obrotach lekko "bulgotac z wydechu" na poczatku nie przejalem sie tym za bardzo gdyz domyslalem sie ze moze to byc wina ktoregos z zaworow. a ze auto w miare poprawnie smigalo to z pelna diagnostyka sie nie spieszylem. i tak dotrwalem do przebiegu okolo 40000 km gdzie silnik zaczal gwaltownie tracic na mocy przy czym cisnienie doladowania zmalalo do 1 bara. pomyslalem Turbo znowu pada -nic to po zalozeniu drugiej dalej chroniczny brak mocy i nieszcesne 1 bar i ani kapki wiecej . jak to z mechanikiem bywa (czytac szefc bez butow chodzi) znow brak czasu zeby cokolwiek zrobic przy swoim dojezdzilem do przebiegu 45 z lekka gorka gdzie silnik zaczal pracowac na przyspieszaniu na 2 gora 3 cylindry i mocy bylo tyle ze na przyspieche mnie sporting wciagnal. tego bylo juz za duzo kompletna diagnostyka wykazala na sucho (czyli wykrecone swiece i testy sprezania i szczelnosci cylindrow odpowiednio od 1 do 4 cyl. 7,1 7,4 7,4 7,2 bar cisnienia i sczelnosc 86% 88% 85% 83% wiec do przelkniecia parametry przy tym stopniu za to na chodzacym silniku juz bylo nie waska balans silnika wykazal mi tak
-3% +5% -22% +20% sprawnosc cylindrow wyniosla odpowiednio
27% 30% 23% i 20% i tego pojac nie moglem padlo no coz glowica do zdjecia i tak tez zrobilem i za 30 minut głowica wyjeta byla domyslalem sie dobbrze kiedys ze to zawory ssace pusczaly do kolektora spaliny i silnik oddychal spalinami za to wydechy na 4 mnie zdziwily gdyz byly slady puszczania do cylindra z kolektora wydechowego poszly sprezyny jak sie okazalo. ale ze zdjeta glowica to sobie obejrzalem cylindry i co ujrzalem..... otoz owal cylindrow od nominalnych w zakresie 0,8 mm do 0,95 mm zalamka dodam ze silnik chodzil w miare cicho podczas pracy i glownie podczas przyspieszen co lepsze tloki wymiary w zakresie 0,003mm mniejsze od nominalnych wymiarow. blok w silniku kleknal czas na tulejowanie po 45 tys km juz umowiony jestem:)
Evo moze zaczniesz uzywac czasem przecinkow i kropek?? Bo ciezko sie to to czyta strasznie:P
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
oki, obiecuje poprawe... od jutra:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 9 gości