PROBLEM-MOC [MK3]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
PROBLEM-MOC [MK3]
Panowie od roku bawie się z MK3 włożyłem w niego sporo czasu i kasy by jakoś wygladał, tylko nie zastanawiałem się nad mocą a teraz brakuje !!!!
Silnik 1.4 + gaz , ale wywaliłem kata wstawiłem strumienice , filtr stozkowy , i tłumik końcowy .Myślałem nad zmianą silnika bo kasty naprawde szkoda , ale moze są jakieś inne wyjście pomóżcie napiszcie z góry dziękuje
Silnik 1.4 + gaz , ale wywaliłem kata wstawiłem strumienice , filtr stozkowy , i tłumik końcowy .Myślałem nad zmianą silnika bo kasty naprawde szkoda , ale moze są jakieś inne wyjście pomóżcie napiszcie z góry dziękuje
Daj sobie spokoj z modzeniem przy tym silniku. Naprawde szkoda kasy. Zeby poczuc jakiekolwiek zmiany (ktore i tak beda niewielkie) musialbys wymienic 3/4 gratow w motorze i osprzecie (dolot, walek, kompletny wydech) i zarazem byc na 110% pewny, ze silnik jest igla bo jesli nie jest to nie ma co sie zabierac za mody. Jak dla mnie to masz dwa wyjscia:
Sprzedaj obecnego i szukaj cierpliwie GTI/VR6 albo sprobuj zrobic swapa. Z tym, ze opcja 1 na pewno wyjdzie taniej, zaznaczajac ze znajdziesz w miare zdrowy egzemplarz.
Sprzedaj obecnego i szukaj cierpliwie GTI/VR6 albo sprobuj zrobic swapa. Z tym, ze opcja 1 na pewno wyjdzie taniej, zaznaczajac ze znajdziesz w miare zdrowy egzemplarz.
Przy swapie absolutne minimum to 2E. A najlepiej szukaj ABFa/VR6. Szkoda pakować kasę na silnik 1.8 90KM, z którym już po jakimś czasie zaczniesz czuć niedosyt.wasiel pisze:mogę poświęcić jeszcze troche a VR6 jest nie konieczne, dobrze by było gdyby choć 1,8 ! ale dziekuję
Można też pomyśleć o nowszych jednostkach, np 1.8T z mk4.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
Popatrz sobie ceny hebli przód+tył, do tego silnik z osprzętem i wiele różnych pierdół, które wychodzą w trakcie. Ludzie, który to robili mówią, że ciężko się zamknąć w 5000. Ale potem możesz sprzedać co Tobie zostanie i trochę kasy się zwróci.wasiel pisze:A powiedz taki SWAP mniej wiecej ile wyniesie. A przy czasie wrzuce fotki mojego ocenicie gada
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
CHKDSK pisze:Popatrz sobie ceny hebli przód+tył, do tego silnik z osprzętem i wiele różnych pierdół, które wychodzą w trakcie. Ludzie, który to robili mówią, że ciężko się zamknąć w 5000. Ale potem możesz sprzedać co Tobie zostanie i trochę kasy się zwróci.wasiel pisze:A powiedz taki SWAP mniej wiecej ile wyniesie. A przy czasie wrzuce fotki mojego ocenicie gada
To prawda, swapowałem abfa zamiast 2E niby wszystko pasuje ale zawsze cos wychodzi w trakcie pozatym jesli trafisz igła silnik powtarzam "igła" to zostaje cały układ zapłonowy do wymiany może sprzegło i sie nazbiera. Mnie to wyszło w granicach 4000 z własną i kuzyna robotą. Bez tej kasy nawet nie zaczynaj bo rozgrzebiesz kasa sie skończy i nie bedzie ani autka ani nowego motora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości