Montaż tarcz z tyłu zamiast bębnów

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Benoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 20, 2006 00:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Montaż tarcz z tyłu zamiast bębnów

Post autor: Benoś » wt lut 05, 2008 19:43

Witam
Co bym potrzebował by zamontować tarcze zamiast bębnów z tyłu prócz tarcz zacisków i klocków ?
Czy mogą być takie same tarcze jak mam z przodu a mam Brembo max wentylowane i nacinane ?
Pozdrawiam


Gofer i wszystko jasne :-)

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » wt lut 05, 2008 20:09

Benoś pisze: Co bym potrzebował by zamontować tarcze zamiast bębnów z tyłu prócz tarcz zacisków i klocków ?
Temat był wiele razy wałkowany. Potrzeba:
-tarcze
-klocki
-zaciski tył
-linki ręcznego do hamulców tarczowych
-jarzma zacisków
-osłony tarczy
-czopy pod tarcze
Czy mogą być takie same tarcze jak mam z przodu a mam Brembo max wentylowane i nacinane ?
Teoretycznie tak. Ale musiałbyś skombinować hydrauliczny ręczny, rzeźbić jarzma, itd.

Ale lepiej nie kombinować i założyć tak jak jest w wersjach GT/GTI/VR6. Ludziom z mocnymi silnikami starcza to z tyłu, to Tobie też powinno.


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
Benoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 20, 2006 00:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Benoś » wt lut 05, 2008 20:30

CHKDSK pisze:-czopy pod tarcze
co masz na myśli ?
czy trzeba coś przerabiać czy po prostu montuje się ?


Gofer i wszystko jasne :-)

Awatar użytkownika
Królik88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 08:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Królik88 » wt lut 05, 2008 21:52

co masz na myśli ?
czy trzeba coś przerabiać czy po prostu montuje się ?
Nic się nie przerabia. Po prostu odkręcasz swoje a przykręcasz nowe. W tych co masz nie ma do czego przykręcić jarzma zacisku. Albo możesz założyć całą belkę od GT/GTI od razu z odpowiednimi czopami.

[ Dodano: Wto 05 Lut, 2008 ]
Całość to 100% Plug and Play


Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T

Awatar użytkownika
Benoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw lip 20, 2006 00:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Benoś » wt lut 05, 2008 22:21

Dzięki za pomoc :bigok:


Gofer i wszystko jasne :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości