[mk2] zmiana bloku z RP do PFa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
[mk2] zmiana bloku z RP do PFa
witam
czy jest mozliwa zmiana bloku z RP do PFa poniewaz kumpla silnik umarl, a jest w dobry stanie RP ale chcielibysmy aby zostala moc PFa
czy jest mozliwa zmiana bloku z RP do PFa poniewaz kumpla silnik umarl, a jest w dobry stanie RP ale chcielibysmy aby zostala moc PFa
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Bula88, tłoki mają te samą średicę co RP,różnice mogą byc jedynie w korbowodach,należy się też zastanowic nad grubościa uszczelki pod glowicą,nie wiem która byłaby lepsza PF czy RP,a mogą byc różnice.Ponadto można by lekko splanowac minimalnie głowicę,nie zaszkodzi a pomoże,mówię to raczej o "liźnięciu" głowicy a nie zebranie 1,5mm
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
Nie wiesz=> nie pisz głupot. Tłoki się różnią podebraniem bo RP ma 9:0 a PF 10:0 stopień. Korby te same, uszczelki teżLeon_Wechtel pisze:tłoki mają te samą średicę co RP,różnice mogą byc jedynie w korbowodach,należy się też zastanowic nad grubościa uszczelki pod glowicą,nie wiem która byłaby lepsza PF czy RP,a mogą byc różnice.Ponadto można by lekko splanowac minimalnie głowicę,nie zaszkodzi a pomoże,mówię to raczej o "liźnięciu" głowicy a nie zebranie 1,5mm
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dokładnietoffic pisze:Nie wiesz=> nie pisz głupot. Tłoki się różnią podebraniem bo RP ma 9:0 a PF 10:0 stopień. Korby te same, uszczelki też
skok tłoka i średnica w PF i RP jest ta sama a stopień spręzania różny , co można sprawdzić we wszędzie dostępnych katalogach
A zatem skoro skok i średnica ta sama, a rozny stopien to bierze sie to wlasnie z kształtu tłoka. Wystarczy podstawowa wiedza zeby to umieć sprawdzić. (jest jeszcze mozliwosc ze komora spalania w głowicy jest inna w PF i RP co tez zmieniłoby stopien sprezania ale tu taczej tak nie jest)
Wały takie same aczkolwiek co to obróbki wałów z PFa i RPka sie nie wypowiem. Mysle jednak ze materiał i wykończenie jest to samo.
suma sumarum - blok w PF i RP jest ten sam ale układ korbowo-tłokowy różny (ale na tym samym wale)
Ostatnio zmieniony wt lut 05, 2008 01:24 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości