Tak jak w temacie, mam pytania do Tych którzy może mają założony stożek w aucie z silnikiem diesla, lub mają w tym temacie jakieś pojęcie. Czy warto wogólę zawracać sobie tym głowę?? Różne źródła podają różne info. Jedni, że niewarto inni że warto, a może wkład sportowy? Czy rzeczywiście stożek podniesie moc silnika na tyle by w jakiś sposób można to było odczuć ( a nie tylko na wykresach z hamowni? ), czy tylko moja świadomość to odczuje, a tak naprawdę wzrośnie tylko spalanie?
Jeśli jesteście za to jaki stożek najlepiej założyć? ( MK III 1.9 TD )
Proszę o w miarę profesjonalne odpowiedzi.
Wszystkim z góry wielkie THX.
Montaż stożka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nie warto . Załóż dobry filtr ... jeżeli przez stożek dostanie się jakiś syf to może Ci turbo rozwalić ... poza tym powietrze i tak pompuje turbina więc od niej zależy ile tego powietrza dotrze do silnika . Jak chcesz coś robić w stronę podniesienia mocy to montuj FMIC i http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 32&start=0
moj kolega "tomogolf2" założył stozek do swojego mk2 podkreconego (8,22 na G techu) i sobie to chwal,i mowił ze lepiej mu auto jezdziło z załozonym stożkiem przejechał pewnie od tamtego czasu pewnie z 20000 i na razie nic sie z turbina nie dzieje pomimo cisnienia 1,2 bar
ja mysle ze zamiast stozka bym przerobił orginalna puszke gdyz od strony błotnika ma mocne zweżenie
ja mysle ze zamiast stozka bym przerobił orginalna puszke gdyz od strony błotnika ma mocne zweżenie
Garett T3 ready to aplication :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości