Swap hamulców

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Swap hamulców

Post autor: Afrodyzjusz » pn sty 28, 2008 18:27

Witam! Chce w moim gti 2e 94 rok założyć zaciski z 20 jahre jubi, czy podejdą pod moją piaste??
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-GTI-TDI-20 ... dZViewItem
Czy ten zestaw z tej aukcji podejdzie do mojega auta?? i czy jeszcze coś bede musiał dokupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Swap hamulców

Post autor: Borys » wt sty 29, 2008 00:25

Afrodyzjusz pisze:Witam! Chce w moim gti 2e 94 rok założyć zaciski z 20 jahre jubi, czy podejdą pod moją piaste??
http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-GTI-TDI-20 ... dZViewItem
Czy ten zestaw z tej aukcji podejdzie do mojega auta?? i czy jeszcze coś bede musiał dokupić?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi
na tej aukcji masz zestaw PnP, dolłądasz przewody hamulcowe i klocki, zakłądasz do auta i jazda, wszystko pasuje


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 29, 2008 01:04

coś mi się wydaje ze Ty masz teraz dokładnie takie same hamulce albo podobne 288 albo 280 mm średnicy, tylko prawdopodobnie masz teraz na 4ry a nie 5 śrub.
Czemu chcesz kupować te?



Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » wt sty 29, 2008 14:15

sas_gti, w tej chwili mam tarcze 280/22 na 5 śrób 5*100 a ten zestaw to 5*100 ale 288/25. Uważam że róznica w hamowaniu jest znaczna i warto zainwestować. A może sie myle, ale jeżdziłem jubi z tymi hamulcami i hamował dużo lepiej od mojego :bigok:


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 14:18

Afrodyzjusz pisze:Uważam że róznica w hamowaniu jest znaczna i warto zainwestować
ogromny + zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25



Afrodyzjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 07:49
Lokalizacja: Kraków/Gliwice
Kontakt:

Post autor: Afrodyzjusz » wt sty 29, 2008 20:32

cowboy, to prawda ale wtedy musiałbym zmienić felgi na 18 cali bo 16 by nie weszły chyba?? Tak mi się wydaje. Prawda to?? :chytry:


afrodyzjusz

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » wt sty 29, 2008 21:22

cowboy pisze: ogromny + zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25
Spierałbym się czy 312mm wejdzie po zmianie jarzm do mk3, mam takie tarcze gdzieś w moim garażowym śmietniku, tj. 312 5x100, miałem kiedyś jarzma 312 także, przymierzałem do 20J i z tego co pamiętam to nie pasuje P&P bo dla Golfa 4 tarcza ma inne odsadzenie.. Lub inny fakt - tarcza 288/25 z Golfa 4 nie pasuje do mk3 288/25, zatem 312 także raczej nie podejdzie.. Chyba należałoby jarzma przerobić..



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » wt sty 29, 2008 22:18

kkk13 pisze:
cowboy pisze: ogromny + zestawu 288/25 to fakt, że po zmianie jarzm można przejść na 312/25
Spierałbym się czy 312mm wejdzie po zmianie jarzm do mk3, mam takie tarcze gdzieś w moim garażowym śmietniku, tj. 312 5x100, miałem kiedyś jarzma 312 także, przymierzałem do 20J i z tego co pamiętam to nie pasuje P&P bo dla Golfa 4 tarcza ma inne odsadzenie.. Lub inny fakt - tarcza 288/25 z Golfa 4 nie pasuje do mk3 288/25, zatem 312 także raczej nie podejdzie.. Chyba należałoby jarzma przerobić..
do 312mm to min 16"

a co do pasowania 288 z MKIV to jak sie che to pasuje bez problemu i bez przeróbki jarzm, taka sama sytuacja z 312,
mam u siebie 288 z MKIV na zwrotnicach z VR6


www.vrservice.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości