ABF (turbo czy kompresor) pomoc przy projekcie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ABF (turbo czy kompresor) pomoc przy projekcie
Witam wszystkich mam zamiar założyć doładowanie do fury. Troche w temacie siedze oczytany w miare jestem ale nie chce jakiegos błedu zrobić. Mam do was kilka pytan za odpowiedzi z góry dziekuje dodam że raczej słów na witar nie rzucam bo miałem 2E i pół roku szukałem odpowiedniego ABFa ale juz siedzi pod maską ale do rzeczy:
1. Chciałbym aby ten silnik był wieczny myśle żeby go zakuć orientacyjnie szukając znalazłem tylko Tomsona koszt w granicach 7-8k (wał, tłoki, korby, panewki) macie może dostęp do tych gratów taniej tzn z waszą prowizją oczywiście ale taniej.
2. Jakie tłoki musiałbym zakupić żeby go odpowiednio odprężyć
3. Turbo czy kompressor? zajmuje sie instalacjami gazowymi i wiem że auta na gazie pracuja ale chdzi o zywotnośc bo jak wiecie gaz ma wyzsza temperature spalania a to raczej zbyt dobrze nie wróży turbinie no ale kompresor nie ma do czynienia ze spalinami. Niektórzy z was pomyśla ze smieszny jestem ze takie mody i gaz ale to jest Polska wiadomo ze scigał sie na gazie nie bede ale to ma byc autko którym bede jezdził na codzien wiec ekonomia sie dla mnie liczy.
4. Jakiej mocy moge sie spodziewac bezpiecznie co by bloku nie rozerwało?
5. Na forum jest kilku maniaków którzy maja niezle moce zdradzccie ile pala takie samochody na doładowaniu przy mocach 200-300PS
Prosze tylko sie nie smiac ze chce cos takiego zrobic w cywilnej cordobie bo to jest moj pierwszy samochod i poprostu mam duzy sentyment do niego jakbym mial ta kase ktora w niego wlozylem mogłbym jezdzic jakims passatem lub A4. Decyzje podjolem ze tego autka juz nie sprzedam zostanie u mnie w rodzinie ale narazie chce sie bawic
Teraz pomyślałem że jest dział 16v jesli jakiś mod mógłby przenieść do tamtego działu, chyba że moze byc tutaj.
1. Chciałbym aby ten silnik był wieczny myśle żeby go zakuć orientacyjnie szukając znalazłem tylko Tomsona koszt w granicach 7-8k (wał, tłoki, korby, panewki) macie może dostęp do tych gratów taniej tzn z waszą prowizją oczywiście ale taniej.
2. Jakie tłoki musiałbym zakupić żeby go odpowiednio odprężyć
3. Turbo czy kompressor? zajmuje sie instalacjami gazowymi i wiem że auta na gazie pracuja ale chdzi o zywotnośc bo jak wiecie gaz ma wyzsza temperature spalania a to raczej zbyt dobrze nie wróży turbinie no ale kompresor nie ma do czynienia ze spalinami. Niektórzy z was pomyśla ze smieszny jestem ze takie mody i gaz ale to jest Polska wiadomo ze scigał sie na gazie nie bede ale to ma byc autko którym bede jezdził na codzien wiec ekonomia sie dla mnie liczy.
4. Jakiej mocy moge sie spodziewac bezpiecznie co by bloku nie rozerwało?
5. Na forum jest kilku maniaków którzy maja niezle moce zdradzccie ile pala takie samochody na doładowaniu przy mocach 200-300PS
Prosze tylko sie nie smiac ze chce cos takiego zrobic w cywilnej cordobie bo to jest moj pierwszy samochod i poprostu mam duzy sentyment do niego jakbym mial ta kase ktora w niego wlozylem mogłbym jezdzic jakims passatem lub A4. Decyzje podjolem ze tego autka juz nie sprzedam zostanie u mnie w rodzinie ale narazie chce sie bawic
Teraz pomyślałem że jest dział 16v jesli jakiś mod mógłby przenieść do tamtego działu, chyba że moze byc tutaj.
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 16:26 przez [QT]Devil, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to cie zasmuce.. prawie napewno nipotrzebnie zmieniales 2E na ABF z 2e mozna bez zadnego problmu targnac takie parametry. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b ... 30cd8.html ..co jezdzi mniej wiecej tak...
co do Twoich pytan...
ad1. wieczny... awykonalne...
ad2. tloki .. musisz wiedziec ile planujesz dmuchac..
ad3.. auta do gazu to bym tobie nie oddal.. brak elementarnej wiedzy na temat gazu...
ad3a. na dobrej instalce w doladowanym silniku egt jest mniejsze moc wieksza... czyli najbardziej bezpieczne podniesienie mocy za pomoca wyzej oktanowego paliwa...
ad4.. jakies 1000 ps??:>
ad5... pala dokladnie tyle il mu wlejesz... wszystko zalezy od umiejetnosci zawodnika...
co do Twoich pytan...
ad1. wieczny... awykonalne...
ad2. tloki .. musisz wiedziec ile planujesz dmuchac..
ad3.. auta do gazu to bym tobie nie oddal.. brak elementarnej wiedzy na temat gazu...
ad3a. na dobrej instalce w doladowanym silniku egt jest mniejsze moc wieksza... czyli najbardziej bezpieczne podniesienie mocy za pomoca wyzej oktanowego paliwa...
ad4.. jakies 1000 ps??:>
ad5... pala dokladnie tyle il mu wlejesz... wszystko zalezy od umiejetnosci zawodnika...
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 16:31 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Evo dzieki ale troche mi wjechałes z tym gazem ja tam pracuje dopiero rok i uwierz mi ze sie dopiero ucze ale swoje juz wiem
1. Czemu awykonalne nie chce go dmuchac do granic wytrzymałosci
2. Moc 250-300PS
3.
4. No to chyba zart
5. wiem ze to potrafi wychalac ale chodzi mi np o spokojna jazde po miescie z taka moca.
djtom nie wiedziałem ze Kenaj ma fure zagazowana
1. Czemu awykonalne nie chce go dmuchac do granic wytrzymałosci
2. Moc 250-300PS
3.
4. No to chyba zart
5. wiem ze to potrafi wychalac ale chodzi mi np o spokojna jazde po miescie z taka moca.
djtom nie wiedziałem ze Kenaj ma fure zagazowana
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to nie zart... bloki sa mocne.. jak i waly korbowe:) co do wyzszej temperatury to tak zawsze jest na ubogiej mieszance.. wystarczy podlac[QT]Devil pisze:No to chyba zart
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVO 1000km nie daje rady, blok nie wytrzymujeevolution pisze:to cie zasmuce.. prawie napewno nipotrzebnie zmieniales 2E na ABF z 2e mozna bez zadnego problmu targnac takie parametry. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04b ... 30cd8.html ..co jezdzi mniej wiecej tak...
co do Twoich pytan...
ad1. wieczny... awykonalne...
ad2. tloki .. musisz wiedziec ile planujesz dmuchac..
ad3.. auta do gazu to bym tobie nie oddal.. brak elementarnej wiedzy na temat gazu...
ad3a. na dobrej instalce w doladowanym silniku egt jest mniejsze moc wieksza... czyli najbardziej bezpieczne podniesienie mocy za pomoca wyzej oktanowego paliwa...
ad4.. jakies 1000 ps??:>
ad5... pala dokladnie tyle il mu wlejesz... wszystko zalezy od umiejetnosci zawodnika...
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
na metanolu owszem na zwykłej mozna zapomniec... ale bylo pytranie ile.. nie na czym:)GTO pisze:EVO 1000km nie daje rady, blok nie wytrzymuje
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości