Witam!
Co trzeba wymienić aby swapnąć do mojego lupo 1.4 silnik AHW (zatarty) jakiś większy silniczek? Gdzieś na stronkach wynalazłem, że ponoć AUS i ATN podpasują. Ma ktoś może bliższe info na ten temat ? Ciekawi mnie jakie by wyszły koszta swapu, bo zastanawiam sie czy remontować 1.4, czy szukać innego 1.4 sprawnego, czy swapować na 1.6
Dzięki pozdro
Padł 1.4 AHW, może swapik na 1.6 ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Padł 1.4 AHW, może swapik na 1.6 ?
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 03:04 przez djmrowka, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego i jak swapowałes fure ?
ja mam mk4 i też miałem 1,4 16v AQKkupiłem własnie silnik 1,6 16v AUS jutro go montuje i okaże sie czy odpali na kompie od 1,4 16 , w sumie musi odpalić bo AUS miał elektroniczną przepustnice a założyłem od 1,6 16v na linkę jutro będzie wiadomo jak coś to napisze
[ Dodano: 03 Mar 2009 22:41 ]
no koledzy swapik poszedł , więc silnik AUS 1,6 16v wjechał na miejsce 1,4 16v AKQ ;D bez poważniejszych przeróbek , skrzynia pasuje łapy też przeróbka dotyczy tylko EGR-u (z egru sterowanego el. na sterowany manualnie) i przepustnicy z elektronicznej na manualną (linka) a co najważnejsze silnik odpalił na kompie od 1,4 16v AKQ zobaczymy jak będzie sie spisywał na jeździe próbnej bo jak narazie nie miałem okazji jeszcze wyjechać juto wszystko sie wyjaśni czy dawki paliwa i powiertza będą ok.
Pozdro
[ Dodano: 07 Mar 2009 01:43 ]
witam więc mk4 śmiga na nowym silniku dobrze jest mały problem z dawką paliwa ale nie podłanczałem jeszcze kompa pod vag-a i świeci inspektor zobaczymy co nam vag pokaże
[ Dodano: 06 Maj 2009 23:14 ]
1,6 zatarty nie da sie swapnąć 1,4 16v na 1,6 16v bez wymiany instalacji i komputera nie polecam bo wytapiają sie tłoki i kombinowanie z ustawianiem dawki paliwa nie pomoże więc jak chcesz wkładać 1,6 na miejsce 1,4 to kup dodatkowo instalacje i kompa !!!! Sprawdzone !!!!!! i wytopione;] a jak sie bawić to na 1,8 T albo 1,9 TDI ale to już większa zabawa
ja mam mk4 i też miałem 1,4 16v AQKkupiłem własnie silnik 1,6 16v AUS jutro go montuje i okaże sie czy odpali na kompie od 1,4 16 , w sumie musi odpalić bo AUS miał elektroniczną przepustnice a założyłem od 1,6 16v na linkę jutro będzie wiadomo jak coś to napisze
[ Dodano: 03 Mar 2009 22:41 ]
no koledzy swapik poszedł , więc silnik AUS 1,6 16v wjechał na miejsce 1,4 16v AKQ ;D bez poważniejszych przeróbek , skrzynia pasuje łapy też przeróbka dotyczy tylko EGR-u (z egru sterowanego el. na sterowany manualnie) i przepustnicy z elektronicznej na manualną (linka) a co najważnejsze silnik odpalił na kompie od 1,4 16v AKQ zobaczymy jak będzie sie spisywał na jeździe próbnej bo jak narazie nie miałem okazji jeszcze wyjechać juto wszystko sie wyjaśni czy dawki paliwa i powiertza będą ok.
Pozdro
[ Dodano: 07 Mar 2009 01:43 ]
witam więc mk4 śmiga na nowym silniku dobrze jest mały problem z dawką paliwa ale nie podłanczałem jeszcze kompa pod vag-a i świeci inspektor zobaczymy co nam vag pokaże
[ Dodano: 06 Maj 2009 23:14 ]
1,6 zatarty nie da sie swapnąć 1,4 16v na 1,6 16v bez wymiany instalacji i komputera nie polecam bo wytapiają sie tłoki i kombinowanie z ustawianiem dawki paliwa nie pomoże więc jak chcesz wkładać 1,6 na miejsce 1,4 to kup dodatkowo instalacje i kompa !!!! Sprawdzone !!!!!! i wytopione;] a jak sie bawić to na 1,8 T albo 1,9 TDI ale to już większa zabawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości