Pare pytań o swap

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

[QT]Devil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: pt sie 18, 2006 03:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: [QT]Devil » wt sty 08, 2008 20:13

toffic pisze:
Toffic a w jaki sposób odcinany jest dopływ beny na gazniku?
A w jaki sposób na wtrysku, no chyba że bedzie miał sterownik z możliwościa rozciecia.
No OK, może dać przekaźnik, choć ja wole wykorzystać emulator w kompie (prawie wszystkie II gen to mają)

:pub:



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » wt sty 08, 2008 23:45

albo zostań przy gaźniku tyle że innym, mam u siebie założonego webera i smiga nieźle pali t troszkę mniej , więcej mocy, i niema problemów tak jak przy pieru 2e2 bo w weberze niema co się popsuć a cały zestaw naprawczy kosztuje 30 zł z uszczelkami :hmm: . Jedyny problem to taki że jest ciasno pod maską bo weber jest wyższy ale pozatym to ma same +
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 23:49 przez bvw08, łącznie zmieniany 1 raz.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
gedeon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt lis 06, 2007 23:38
Lokalizacja: Czersk

Post autor: gedeon77 » śr sty 09, 2008 00:50

Ot i powiedział RFowiec...a jaki to weber,jakiś konkretny model? Montowałeś według porady KamilaW? Mam dostęp do polonezowskich i fiatowskich gaźników...podejdzie?Ogólnie to chyba warto jakiś w dobrym stanie,zregenerować i wdziać co?Jakieś jeszcze konkretne rady?
No proszę,miał być swap,później wtrysk,a skończy się tylko na gaźniku?Ale po co sobie komplikować,może będzie dobrze,bo pierburg mnie czasami dobija...

Ogólnie kumpel złomuje samochody i mam dostęp do różnych gaźników,teraz np. Corsa 1.2,polonez,sieraa,fiesta 1.1 i inne,z czego najlepiej by podszedł?
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2008 00:58 przez gedeon77, łącznie zmieniany 1 raz.



bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » wt sty 15, 2008 23:07

Ja montowałem wg porady kamilaW i jest dobrze troszkę pracy i rzeźby jest ale i tak mniej jak przy wtrysku. A efekty są warte. Mam założonego Fos 34 dchd chyba 18. 2 przepustnicę ma sterowaną podcisnieniem i działa to bardzo prosto i bezproblemowo i pojawia się przyjemny ciąg prawie jakby turbo albo jak vtec w hondach. No i cała operacja nie wyjdzie cię drożej jak 100 zł + parę :pub:


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości