toffic pisze:chce dobre przyspieszenie 0-100
to pakuj turbo benzyne i napęd na 4 łapy
toffic pisze:twierdzisz ze z Tobą wygram
czy ja napisałem że
auto z silnikiem Ursusa wygra ?
stan ze mną na kresce to zobaczymy kto wygra...a nie podawaj jakies wydumane przykłady
ja podałem przykład konkretny: mk3 o podobnej wadze w TDI ~140KM/320NM jest minimalnie szybsze niz ABF 16V ~150/230NM - sprawdzone na ulicy i na G-Techu
ps. myślę, że jak do Ursusa 1224 wsadzisz silnik VR6 174KM i 250NM i pojedziesz na zawody w oraniu pola to przegrasz z Ursusem z dieslem 145KM 450NM
[ Dodano: Wto Gru 18, 2007 10:27 ]
dodam jeszcze na zakończenie tej bezsensownej dyskusji że ważne jest przełoże, i tak jak napisałem MOC NA KOŁACH
wtedy niezależnie czy masz diesla czy benzyne widać jaką mocą auto dyspnuje na kołach napędzając rolki
moment w dieslu jest najwyższy np przy 2500 rpm ale w ściganiu wcale się nie wykorzystuje zakresy 2500 rpm
ja dociągam do 4100 rpm (max moc mam około 3960) i przerzucam na wyższy bieg i obroty spadają mi na około 3100 rpm czyli patrząc na mój wykres z czasów ~140KM wykorzystuje silnik w zakresie 3100rpm 295NM@130KM do 4100rpm 240NM@140KM
czyli na niebieskiej linii moc na kołach mam około 110KM i 210NM
hamowany byłem na 4 biegu czyli mniej więcej odpowiada to na drodze od 100 do 140km/h
i tak rzeczywiscie jest na 3 dociągam do 100 km/h potem 4 do 140km/h
i wykresik dla zobrazowania