GX + RP Da rade cos z tego skleic sensownego?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no to po tłokach z GTI kompresja wzrosła ci do jakieś 10 tak??? a po splanowaniu jak to wygląda???
Zdrowe to jest dla silnika/uszczelki głowicy???
Zdrowe to jest dla silnika/uszczelki głowicy???
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Tloki z korbami od gti i tak samo glowica.Nie obliczalem tego ale napewno jest taki sam jak w gti albo moze ciut wiecej bo glowica poszla 1mm w dol.toffic pisze:A ile masz w sumie??Stukow nie bedzie.W scirocco mam silnik JH stopien sprezania 8.5 zalozylem tloki od gti i splanowalem glowice 1mm i stukow zadnych nie ma
hmm, tak skoro jesteśmy w temacie wyciągania ukrytych rezerw mocy z silnika to już wiemy że splanowanie głowicy 1mm nie zaszkodzi. A co jeśli chodzi o koło zamachowe??? Da sie np do RP czy PF'a zastosować jakieś lżejsze koło zamachowe np od innego motoru 1.8 czy 1.6???
czy wogóle zabawa z kołem zamachowym ma sens??
czy wogóle zabawa z kołem zamachowym ma sens??
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
no ja myślałem że na obroty to się będzie dobrze wkręcał, poprostu będzie miał lżej
czyli co koło od RP / PF i nie ma się co bawić??
czyli co koło od RP / PF i nie ma się co bawić??
Ostatnio zmieniony wt gru 18, 2007 19:38 przez Marszall, łącznie zmieniany 1 raz.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Tylko ty planowales ponad 2mm ja tylko 1mm i to jest w miare bezpieczne planowanie.Jak obliczyles ze jest 11:1 bo moim zdaniem tyle nie ma.Golf GTi pisze:Mierzenia na "oko" ,ja juz cos moge na ten temat powiedzieć, w sumie PF ma 10:1 , ty obnizyles glowce o 1mm to 11:1 bedzie, albo i nie, trzeba zmiezyc.
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Tak zarzekal sie fachowiec ze 2,5mm bylo ,ale mu sie cos chyba popierniczylo, bo jest 11:1 jak w ryj strzelil. A wrocim jeszzcze do tego nieszczesnego kola, to prawda ze bedzie sie lepiej zbieral ,ale gora tak ci spadnie ze autoprzestanie ciagnac powyzej 5500 , problemu z wolnymi nie bedzie, jak chcesz zyskac gore to poszukaj ciezszego ,albo dowaz to. To tylko czyjes glupie stwierdzenie ze w 1,8 8v kolo daje niewadomo co , w 16V owszem ,ale to zupelnie inny motorek. Ludzie zejście na ziemie , nie takimi metodami sie zyskuje ps i NM, niech ci co sie znaja powiedza swoje 3 slowa.
Problemy z obrotami były kiedy sonda poszła, teraz jest ok.
Ja nie oczekuje że jetta bedzie fruwać po 200km/h ważne by miała kopa do wyprzedzania i ciagniecia przyczepy. Prędkość 160km/h mi starcza, nie docisnołem go do jego granic bo mi go szkoda. Od wiekszych predkości mam motocykl
Nie jestem mchanikiem wieć kłucił się nie bede ale osiągi poprawione po moich modach.
Ja nie oczekuje że jetta bedzie fruwać po 200km/h ważne by miała kopa do wyprzedzania i ciagniecia przyczepy. Prędkość 160km/h mi starcza, nie docisnołem go do jego granic bo mi go szkoda. Od wiekszych predkości mam motocykl
Nie jestem mchanikiem wieć kłucił się nie bede ale osiągi poprawione po moich modach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości