GX + RP Da rade cos z tego skleic sensownego?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
GX + RP Da rade cos z tego skleic sensownego?
Witam!
Mam goly silnik GX i swojego RPka... myslalem zeby przerzucic sam walek, ale wydaje mi sie ze glowica tez jest lepsza w GX, wiec moze jakbym ja sobie wyportingowal domowym sposobem (wiem ze lepiej profi ale nie mam zamiaru ladowac kasy w RP) glowice i zalozyl ja pod dol RP, od tego zaslepki wtryskow to by to lepiej chodzilo niz seryjny RP? Albo jaka by byla najlepsza konfiguracja pod digi (bo takie pewnie kiedys zawita) glowica GX+blokRP, calosc GX czy moze lepiej od razu caly PF/PB? powiedzcie mi co moge wykombinowac zeby zrobic dobre podloze pod digi a na razie pojezdzic na jednopunkcie?
Mam goly silnik GX i swojego RPka... myslalem zeby przerzucic sam walek, ale wydaje mi sie ze glowica tez jest lepsza w GX, wiec moze jakbym ja sobie wyportingowal domowym sposobem (wiem ze lepiej profi ale nie mam zamiaru ladowac kasy w RP) glowice i zalozyl ja pod dol RP, od tego zaslepki wtryskow to by to lepiej chodzilo niz seryjny RP? Albo jaka by byla najlepsza konfiguracja pod digi (bo takie pewnie kiedys zawita) glowica GX+blokRP, calosc GX czy moze lepiej od razu caly PF/PB? powiedzcie mi co moge wykombinowac zeby zrobic dobre podloze pod digi a na razie pojezdzic na jednopunkcie?
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Głowica nie jest lepsza, wałek troche daje, pod DIGI lepiej PB/PF lub GTi na K-jetronicu np EV
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 20:28 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
a jakie stopnie sprezania (chyba tak to sie nazywa) ma RP, GX, PF/PB i EV? Glowica w GX jest taka sama jak w RP? (w sensie zaworow i gniazd)
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
toffic, hmm czyli jednak jest roznica... tylko ten GX mam z udokumentowanymi 155tys km przebiegu :/ a od czego zalezy stopien sprezania? od glowicy czy od bloku?
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
olozwirski no to ja juz sam nie wiem co robic... ten GX jest naprawde w swietnym stanie i chcialbym go wykorzystac, ale jak mam tracic i tak mala ilosc KM jak wloze digifanta, to chyba lepiej bedzie jak zeswapuje calego PF/PB... na ABF mnie nie stac, a do k-jeta sie skutecznie zrazilem po moim KR
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Kiedys robilem taka przekladke glowicy od gx na dol rp, tylko razem z calym wtryskiem i oczywiscie wiazka elektryczna.Roznica podczas jazdy byla odczowlana.Na hamowni wyszlo 96 km i 150 nm.grzaneczka997 pisze:olozwirski no to ja juz sam nie wiem co robic... ten GX jest naprawde w swietnym stanie i chcialbym go wykorzystac, ale jak mam tracic i tak mala ilosc KM jak wloze digifanta, to chyba lepiej bedzie jak zeswapuje calego PF/PB... na ABF mnie nie stac, a do k-jeta sie skutecznie zrazilem po moim KR
Zgadza sie rp ma ten sam dol co gx .Aparat zalozylem z gx.toffic pisze:To dziwne bo dół jest praktycznie ten sam. Aparat z czego miałeś??Kiedys robilem taka przekladke glowicy od gx na dol rp, tylko razem z calym wtryskiem i oczywiscie wiazka elektryczna.Roznica podczas jazdy byla odczowlana.Na hamowni wyszlo 96 km i 150 nm.
No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Lepiej GU/PF/PB, Kompresja większa ale po co?? Żeby stuk mieć??Marszall pisze:No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
Stukow nie bedzie.W scirocco mam silnik JH stopien sprezania 8.5 zalozylem tloki od gti i splanowalem glowice 1mm i stukow zadnych nie ma.toffic pisze:Lepiej GU/PF/PB, Kompresja większa ale po co?? Żeby stuk mieć??Marszall pisze:No okej GU może mieć większe sprężanie tak jak PF, ale wsumie myślę że to samo można uzyskac w silnikach RP czy GX przez splanowanie głowicy np o 1mm. Co wy na to???
No chyba że splanowac głowicę w GU/PF to by dopiero kompresja wyszła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości