Swap 2.0 8V na 2.3 V5 vw bora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Piter.5
- Użytkownik
- Posty: 448
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Swap 2.0 8V na 2.3 V5 vw bora
mam pytanie, co jeszcze bedzie trzeba zmienic i co bedzie potrzebne, jaki orientacyjny bedzie koszt ?
standardowo - silnik z osprzętem, skrzynia (razem półosiami), wiązka elektryczna, komputer. nie wiem jak jest z chłodnicą, ale wydaje mi się, że w V5 jest wydajniejsza. no i oczywiście wydech.
[ Dodano: Pią Lis 30, 2007 17:40 ]
aha, jeszcze sprawa zawieszenia widlasta piątka jest jednak nieco cięższa od rzędowej czwórki - więc zawieszenie (przynajmniej przednie) może być inne od standardowego...
[ Dodano: Pią Lis 30, 2007 17:40 ]
aha, jeszcze sprawa zawieszenia widlasta piątka jest jednak nieco cięższa od rzędowej czwórki - więc zawieszenie (przynajmniej przednie) może być inne od standardowego...
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
- Piter.5
- Użytkownik
- Posty: 448
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 10:25
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
m3tal, dzieki za info,bo wlasnie zastanawiam sie czy warto podjac sie wymiany silnika ,czy lepiej - zmiana auta,co musze przyznac "ciezko bedzie "
A moze w jakis inny sposob poprawić jego osiagi ?
A moze w jakis inny sposob poprawić jego osiagi ?
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 21:45 przez Piter.5, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości