Tuning mechaniczy+elektroniczny silnika TDI 1Z z automatem

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 30, 2007 11:15

damcio151 pisze:chodziło mi o zaprzeczenie tekstu że ASV to to samo co AFN ;)

i na potwierdzenie Twojej tezy podałeś jeden przykład moim zdaniem wątpliwy :) przeciwko setkom wykresów zawirusowanych 110 które widziałem w sieci :)

zarówno wtryski AFN jak i ASV mają średnice otworków 0.205 natomiast cisnienie wtrysku pilotującego ma znaczenie na tyle małe w stosunku do ceny zakupu słynnych wtrysków ze słynną złotą kropką że pomijalne w przypadku pakowania tego do 1Z

z mojej strony EOT



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 30, 2007 20:20

dobra to chociaż się zgadzamy w kwestii 216 :P



Awatar użytkownika
ArturD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:14

Post autor: ArturD » pn sty 14, 2008 15:48

Moze ktoś podać nr bosch-owski tych 216? Bo nigdzie nie mogę znaleść
Z góry dzięki :grin:


ArturD

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 14, 2008 16:15

2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM

2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM



Awatar użytkownika
ArturD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:14

Post autor: ArturD » pn sty 14, 2008 16:52

cowboy pisze:2437010060 - 220 bar - VW Transporter AHY - 151KM

2437010126 - 220 bar - VW Transporter AXG - 151 KM
a czym one sie miedzy sobą różnią? ktore brac? obojętne?
dodam jeszcze ze chce wymienić końcówki w 1Z


ArturD

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt sty 15, 2008 23:15

ArturD, z tego co pamietam to bedziesz potrtzebowal jakies wtryski AFN/ASV/ALH do zbudowania hybryd..chyba te z 1z nie pasuja..ale niech cowboy, sie wypowie on budowal hybrydy, jesli dobrze pamietam to na alh


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 17, 2008 09:43

ArturD pisze:ktore brac? obojętne?
obojętne... ale jak beda w tych samych cenach weź AXG
covacsxxx pisze:bedziesz potrtzebowal jakies wtryski AFN/ASV/ALH
szukaj jakiś z małym przebiegiem - ja polecam AGRy można kupić 2 x taniej niż ze 110-tek czy osławione ALH



Awatar użytkownika
ArturD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt lis 19, 2004 23:14

Post autor: ArturD » pt sty 25, 2008 22:11

No to wymienione zostały końcówki na 216, założone Turbo AWX i zrobiony program.
Wszystko zrbione przez chłopaków z DynoSoft Wrocław (duzo sie napracowali) - świetna robota :bigok:
Obrazek

Dopiero odebrałem - jeszcze nie zdążyłem sie nacieszyłem :crazy:, ale jutro po testuje wiecej :grin:
no i sprzęgło już sie kończy :grrr:
Przyszłość -> większy cooler no i może pompa
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 22:12 przez ArturD, łącznie zmieniany 1 raz.


ArturD

rogallek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 21:35
Lokalizacja: łomża

Post autor: rogallek » sob lut 02, 2008 16:32

Ładny wynik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości