Jak przygotować silnik 1z pod chipa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak przygotować silnik 1z pod chipa
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam full wersję paska br tdi. Mam zamiar pojechac do poznania i wrócić z wiruskiem. I tu moje pytanie. Jak przygotowac silnik pod chipa i czy mozna go bezproblemowo zalozyc przy seryjnym przebiegu 250tkm?
wymień olej , filtry ...rogallek pisze:Jak przygotowac silnik pod chipa
nie ma problemu ...... taki przebieg dla diesla to nicrogallek pisze:czy mozna go bezproblemowo zalozyc przy seryjnym przebiegu 250tkm?
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 21:01 ]
oczywiście trzeba sprawdzić jak sprawuje się turbo , przepływka itd... ale sprawdzić to powinni na miejscu
Nie chcę się wtrącaċ, ale z Łomży to masz bliżej do Warszawy niż Poznania na chipa
A odnośnie przygotowania silnika - jeśli wszystko jest sprawne, to raczej nic nie musisz robiċ... Sprawdź dla spokoju stan filtra powietrza, często przez niego efekty wirusa nie są zgodne z oczekiwaniami. Przebieg 250kkm (jeśli prawdziwy...) to nic strasznego dla TDI, jeśli będziesz o auto dbał, to chip (poprawnie zrobiony, nie jakaś wydumka) nic złego silnikowi nie zrobi.
Jeśli natomiast chcesz robiċ chipa bo auto osłabło, to lepiej najpierw je napraw, bo efekt chipa może byċ niewiadomą (napewno nie będzie taki jak byċ powinien!).
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
A odnośnie przygotowania silnika - jeśli wszystko jest sprawne, to raczej nic nie musisz robiċ... Sprawdź dla spokoju stan filtra powietrza, często przez niego efekty wirusa nie są zgodne z oczekiwaniami. Przebieg 250kkm (jeśli prawdziwy...) to nic strasznego dla TDI, jeśli będziesz o auto dbał, to chip (poprawnie zrobiony, nie jakaś wydumka) nic złego silnikowi nie zrobi.
Jeśli natomiast chcesz robiċ chipa bo auto osłabło, to lepiej najpierw je napraw, bo efekt chipa może byċ niewiadomą (napewno nie będzie taki jak byċ powinien!).
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Heh przebieg oryginalny bo stary go kupił 9 lat temu i wtedy miał 60 tysiaków przejechane. Czy lepiej będzie jak włoże sportowy wkład filtra powietrza? Przepływka to już pewnie padła bo stary jej nie zmieniał od zakupu a turbina dmucha jeszcze. Jakie jest oznaczenie turbiny w 1z i czy ma zmienną geometrie łopatek? A czy wtryski od afn przypaśną do 1z bo moge takie mieć z listwą za śmieszne 300zł
Auto nie katowane stary uprawiał i nadal uprawia PSJ a ja jak zwykle przewietrzam turbinkę:)
[ Dodano: 04 Lis 2007 21:16 ]
Aha i chodzi mi tak o ok 110km>
musze złoić dupsko koleżce w b5 1.9 tdi automat
Auto nie katowane stary uprawiał i nadal uprawia PSJ a ja jak zwykle przewietrzam turbinkę:)
[ Dodano: 04 Lis 2007 21:16 ]
Aha i chodzi mi tak o ok 110km>
musze złoić dupsko koleżce w b5 1.9 tdi automat
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 22:14 przez rogallek, łącznie zmieniany 2 razy.
kup dobry filtr tylko zostaw serierogallek pisze:Czy lepiej będzie jak włoże sportowy wkład filtra powietrza?
to nic nie znaczy ...... jakby siadła to byłby większy muł niż 1.9Drogallek pisze:Przepływka to już pewnie padła bo stary jej nie zmieniał od zakupu
wszystko należy sprawdzić vagiemrogallek pisze:a turbina dmucha jeszcze.
nie marogallek pisze:i czy ma zmienną geometrie łopatek?
podejdą i bedzie przysrost mocyrogallek pisze:A czy wtryski od afn przypaśną do 1z bo moge takie mieć z listwą za śmieszne 300zł
[ Dodano: Nie Lis 04, 2007 21:17 ]
wtryski + chip .... będzie więcej mocyrogallek pisze:Aha i chodzi mi tak o ok 110km>
Gitner, ma teraz 116 , ale to zależy od serii ........ powiedzmy , że kilka/klikanaście KMrogallek pisze:ahas i czytałem o tych rezystorkach do 1z. Ile tak mniej więcej to daje koni w 1z
nie ma sensu .... rezystor zwiększa tylko dawkę , chip zmienia wszystko ( dawka paliwa , ciśnienie doładowania turbo , kąt wtrysku itd.)rogallek pisze:i czy będzie mozliwosc podlaczenia rezystorka po chiptuningu i uzywaniu jako boost?
damcio151 zapomniałeś napisać że najlepiej w tej kolejności właśnie, wiem że to wiesz ale kolega może nie do końca:>damcio151 pisze: wtryski + chip .... będzie więcej mocy
Najpierw kup te wtryski bo warto i wtedy jedź na chipa i rogal na twarzy gwarantowany.
"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0Golf GTi pisze:Damcio mozesz mi podeslac fotki gdzie masz podlaczony ten rezystorek na priv,albo przynajmiej wytlumaczyc gdzie to podlaczyles
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 08:06
- Lokalizacja: kędzierzyn
- Kontakt:
Golf GTi masz tez 1Z TDI ze chcesz sie dowiedziec gdzie podpiąć rezystor??bo widze ze masz GTI w GTi nic to nieda:P ale jesli masz to tu jest wsio opisane http://stefan1987.ovh.org/pozastrona/tu ... ing1z.html i kloega damcio151 mnie wyprzedził
Ostatnio zmieniony pn lis 05, 2007 11:29 przez VaFe, łącznie zmieniany 1 raz.
MK3 TDi---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100873&postdays=0&postorder=asc&start=0 ____ Gwint zapięty str.17___ Car DVD str.36 __ i nowe fotki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości