[mkII gti 8v turbo] Pytanie jaki kolektor wydechowy

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

kaczorzgr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 12:07
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

[mkII gti 8v turbo] Pytanie jaki kolektor wydechowy

Post autor: kaczorzgr » ndz lis 04, 2007 18:35

Witam gromadzę zabawki do uturbienia silnika z golfa 2 o poj. 1800ccm. Silnik na pełnym wtrysku mechanicznym. Skorzystałem z funkcji szukaj i nic nie znalazlem, może coś przeoczyłem. Moje pytanie dotyczy kolektora wydechowego. Turbina pochodzi z bmw 525 tds. jaki kolektor do tego?? wiem, że 1.8 mialo taki sam blok jak 1.6 wiec i kolektor z golfa 1.6td powinien pasować. Co z kolektorem od golfa mkIII 1.9 Tdi ?? znajomy ma komplet razem z turbiną ale czy rozstawy otworów w bloku są takie same?? moj silnik jest jeszcze w samochodzie(1.8) natomiast 1,9tdi leży już luzem. Ma ktoś jakieś wymiary obu kolektorów? ktoś próbował to przekładać? Jest to projekt typowo garażowy. Jakieś środki pochłonie ale chcemy to z tatą zrobić sami wiec proszę o pomoc. z góry dzieki. Pozdrawiam
oznaczenie silnika albo pf albo pb mechaniczny wtrysk k-jet boscha
Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 04, 2007 18:39

kaczorzgr pisze:oznaczenie silnika albo pf albo pb mechaniczny wtrysk k-jet boscha
Jak mechanicnzy to ani PF ani PB, kolektor pasuje do głowicy, pytanie czy Ci miejsca wystarczy do ssącego



kaczorzgr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 12:07
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: kaczorzgr » ndz lis 04, 2007 18:47

rzeczywiście z tego co jest na http://vwgolf.pl/silniki_VW.html wychodzi na to, że jest to silnik o oznaczeniu GZ czyli 112km. Z odlegością do ssącego rzeczywiście może być problem ale własnie dlatego chciałem zasięgnąć Waszej pomocy czego sie obawiać i nad czym pomyśleć...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lis 04, 2007 19:15

olozwirski pisze:Ciekawy masz silnik, ma lambde?
Co do tematu to jak kolektor ssacy przeszkadza mozna by sie pokusic o zmiane glowicy na taka z kanalami ssacymi z przodu, np od ABA
Albo odwrócić wydechowy :bajer: W mojej okolicy taki jeden patent jest



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz lis 04, 2007 19:16

kaczorzgr pisze:rzeczywiście z tego co jest na http://vwgolf.pl/silniki_VW.html wychodzi na to, że jest to silnik o oznaczeniu GZ czyli 112km. Z odlegością do ssącego rzeczywiście może być problem ale własnie dlatego chciałem zasięgnąć Waszej pomocy czego sie obawiać i nad czym pomyśleć...
Ciekawy masz silnik, ma lambde?
Co do tematu to jak kolektor ssacy przeszkadza mozna by sie pokusic o zmiane glowicy na taka z kanalami ssacymi z przodu, np od ABA.
A z drugiej strony to jezdzi kilka golfow G60 uturbionych, popytaj jak to zrobili.



kaczorzgr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 12:07
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: kaczorzgr » ndz lis 04, 2007 20:58

Tak jest sonda lambda. W tabeli rocznik nawet sie zgadza bo budę mam własnie z 87roku. Uturbione g60?:) to już musi być masakra bo o trakcji chyba można pomarzyć:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości