Intercooler od audi a3 do golfa 3 TD AAZ

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Intercooler od audi a3 do golfa 3 TD AAZ

Post autor: Michnik » czw kwie 28, 2005 20:30

Czy będzie pasował? Jak tak to w które miejsce podejdzie? Bo byłem dzisiaj wstępnie spojrzeć , ale wydawał się za duży lub za gruby( w miejsce przed chłodnicą). Jakieś porady? Może ma ktoś zdjęcia silnika 1Z bo chciałbym zobaczyć co i jak połączyć? Pomóżcie bo nie wiem czy brać się za to czy może przerasta to moje możliwości. No i co bym jeszcze potrzebował oprócz samego intercoolera? Mechanik mówił, że montaż interka w tym silniku nic nie da?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt kwie 29, 2005 13:10

Moim zdaniem tez nic nie da, a fotki postaram sie pstryką jutro - nie wiem tylko czy bedzie mi sie chciało rozbiera pół auta, bo inaczej niewiele zobaczysz :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt kwie 29, 2005 22:07

A ja ci mówie że cos da.... :) A szczególnie jak zwiekszysz mu jeszcze cisnienie turbo :)



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob kwie 30, 2005 00:06

Rapix pisze:A ja ci mówie że cos da.... :) A szczególnie jak zwiekszysz mu jeszcze cisnienie turbo :)
Przy turbo juz się boje troche grzebać ;) Ale jakby gdzieś była jakaś fachowa instrukcja...



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob kwie 30, 2005 00:10

Corvax pisze:Moim zdaniem tez nic nie da, a fotki postaram sie pstryką jutro - nie wiem tylko czy bedzie mi sie chciało rozbiera pół auta, bo inaczej niewiele zobaczysz :)
To nie rozbieraj ;) Zrób tyle ile się da, a ja najwyżej będe zatrzymywał u siebie na mieście golfiki i będe męczył właścicieli ;)
Ogólnie jakby tu powiedzięć chcę uzyskać "brak strat" mocy przy wyższych temp, czyli lato.
Kurcze coś przyduży mi się zdaje ten interek od a3 ;) Ale zawezmę się i go jednak zamontuje. Tylko te pierońskie rury, nie można nigdzie ich dostać.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 30, 2005 08:53

Co do turbo to sciagni i przeczytaj to:
http://vwgolf.pl/forum/download.php?id=3151
A ja mam małe pytanie chce swojemu klekotowi zwiekszyc dawke i czy to sie robi na odpalonym silniku czy zgaszonym?



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob kwie 30, 2005 09:53

Rapix pisze:Co do turbo to sciagni i przeczytaj to:
http://vwgolf.pl/forum/download.php?id=3151
A ja mam małe pytanie chce swojemu klekotowi zwiekszyc dawke i czy to sie robi na odpalonym silniku czy zgaszonym?
Chyba lepiej na zapalonym bo wtedy słyszysz jak zaczyna wchodzić na obroty jak zwiększasz dawkę.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob kwie 30, 2005 11:04

no tez mi sie tak wydaje....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości